Кокпит упавшего борта:
Отзыв бывшего командира спецального полка (Томаш Петршак):
Ту-154 - это "благодарный" и добрый самолет, но имеет свои правила: это технолгоии 60-х, этим самолетом невозможно выполнить маневр 'touch and go' (касание ВПП и повторный старт), экипаж должен иметь информацию, что условия на аэродроме - нормальные, сказал Петршак, по мнению которго, погода имела значение в этой катастрофе.
Quote: Jak powiedział PAP doświadczony pilot, były dowódca pułku specjalnego Tomasz Pietrzak, "Tu-154M to wdzięczny i dobry samolot, ale ma swoje prawidłowości". - To technologia z lat 60., tym samolotem niemożliwy jest manewr 'touch and go' (dotknięcia kołami pasa i ponowny start), załoga musi mieć informację, że warunki na lotnisku są dobre - powiedział Pietrzak, którego zdaniem pogoda miała znaczenie w tej katastrofie.

Отзыв бывшего командира спецального полка (Томаш Петршак):
Ту-154 - это "благодарный" и добрый самолет, но имеет свои правила: это технолгоии 60-х, этим самолетом невозможно выполнить маневр 'touch and go' (касание ВПП и повторный старт), экипаж должен иметь информацию, что условия на аэродроме - нормальные, сказал Петршак, по мнению которго, погода имела значение в этой катастрофе.
Quote: Jak powiedział PAP doświadczony pilot, były dowódca pułku specjalnego Tomasz Pietrzak, "Tu-154M to wdzięczny i dobry samolot, ale ma swoje prawidłowości". - To technologia z lat 60., tym samolotem niemożliwy jest manewr 'touch and go' (dotknięcia kołami pasa i ponowny start), załoga musi mieć informację, że warunki na lotnisku są dobre - powiedział Pietrzak, którego zdaniem pogoda miała znaczenie w tej katastrofie.


Комментарий