Обоснование Три-Единства
Свернуть
X
-
Матф.5:17 Не думайте, что Я пришел нарушить закон или пророков: не нарушить(отменить или упразднить) пришел Я, но исполнить.
Матф.5:18 Ибо истинно говорю вам: доколе не прейдет небо и земля, ни одна иота или ни одна черта не прейдет из закона, пока не исполнится все.
-
5 Надійся на Господа всім своїм серцем, а на розум свій не покладайся!
6 Пізнавай ти Його на всіх дорогах своїх, і Він випростує твої стежки. (Приповiстi 3:5,6)Комментарий
-
Комментарий
-
Комментарий
-
По-друге, якщо для Вас це одне й те ж саме, то я не знаю, як Ви розумієте слова "Б-г" і "Єдинорідний Син Всевишнього". Тому, якщо ми говоримо різними мовами, тобто вкладаємо в слова різний зміст, немає сенсу відповідати на Ваше питання, бо я не знаю, що воно означає.
До того ж, здається, що для Вас "Б-г" і "Всевишній" - це різні особистості, бо не може бути хтось сином самого себе. А якщо так, це додає ще більше незрозумілого.С уважением,
Дмитрий
Интересующихся темой понимания Нового Завета в еврейском контексте (и не только) приглашаю посетить блог https://dpreznik.wordpress.com/.Комментарий
-
[SIZE=18px]
Вы нигде не найдёте в Ветхом Завете даже намека на то, что Сын Божий уже существовал или каким-то образом проявлял свою деятельность. Там нет ни одного слова о Нем или от Него, что позволило бы предположить, что уже существующий Сын Божий позднее явит Себя на земле. В самом деле, если бы Ветхий Завет содержал ясное учение на такого рода событие, евреи не испытывали бы затруднений в принятии Мессии, когда Он пришел. Они, несомненно, ожидали Мессию, но не того, который якобы уже существовал на небе. С другой стороны, Библия ясно говорит нам, что Господь Бог Всемогущий ОБЕЩАЛ появление или рождение Мессии.
библейские координаты нужны, или сами знаете?
Как вы понимаете, "сойти с небес"?Комментарий
-
Комментарий
-
По-перше, бути Б-гом і бути Сином Всевишнього - це не одне й те ж саме.
По-друге, якщо для Вас це одне й те ж саме, то я не знаю, як Ви розумієте слова "Б-г" і "Єдинорідний Син Всевишнього". Тому, якщо ми говоримо різними мовами, тобто вкладаємо в слова різний зміст, немає сенсу відповідати на Ваше питання, бо я не знаю, що воно означає.
До того ж, здається, що для Вас "Б-г" і "Всевишній" - це різні особистості, бо не може бути хтось сином самого себе. А якщо так, це додає ще більше незрозумілого.
К примеру, есть много богов, но есть уникальныйистинный Бог, открытый ЙХВХ.Комментарий
-
Я не знаю, что Вы имеете в виду, когда говорите, что есть много богов. Павел, например, имел в виду, что разные народы поклоняются множеству богов, но не то, что они есть на самом деле. И он же говорит, что поклоняющиеся им поклоняются демонам.
Накже мне непонятно, что Вы понимаете под термином "Единородный Сын". Значение тут неочевидно, каждый может понимать свое.
С уважением,
Дмитрий
Интересующихся темой понимания Нового Завета в еврейском контексте (и не только) приглашаю посетить блог https://dpreznik.wordpress.com/.Комментарий
-
Для мене Бог Всевишній це Бог Отець. Читаємо:
"Чи не віруєш ти, що Я в Отці, а Отець у Мені? Слова, що Я вам говорю, говорю не від Себе, а Отець, що в Мені перебуває, Той чинить діла ті. (Вiд Iвана 14:10)".
Це не єдине місце Писання де говориться що те що робить Отець те саме робить і Син, тобто йдеться про діла Бога.
А ще є Дух Божий якого направляє людям Отець через Сина, а люди сприймають Його як Бога.
Тож бачимо Бога Єдиного який представлений людям у 3-х Іпостасях: Отець, Син, Дух.
5 Надійся на Господа всім своїм серцем, а на розум свій не покладайся!
6 Пізнавай ти Його на всіх дорогах своїх, і Він випростує твої стежки. (Приповiстi 3:5,6)👍 1Комментарий
-
Спробую уточнити.
Для мене Бог Всевишній це Бог Отець. Читаємо:
"Чи не віруєш ти, що Я в Отці, а Отець у Мені? Слова, що Я вам говорю, говорю не від Себе, а Отець, що в Мені перебуває, Той чинить діла ті. (Вiд Iвана 14:10)".
Це не єдине місце Писання де говориться що те що робить Отець те саме робить і Син, тобто йдеться про діла Бога.
А ще є Дух Божий якого направляє людям Отець через Сина, а люди сприймають Його як Бога.
Тож бачимо Бога Єдиного який представлений людям у 3-х Іпостасях: Отець, Син, Дух.
21 щоб були всі одно: як Ти, Отче, в Мені, а Я у Тобі, щоб одно були в Нас і вони...
Тут Єшуа бажає, щоб у учнів були такі ж взаємини з Б-гом, як і у нього. Але це не робіть учнів богами чи частинами Б-га.
Чи ось ще:
23 Я у них, а Ти у Мені, щоб були досконалі в одно, і щоб пізнав світ, що послав Мене Ти, і що їх полюбив Ти, як Мене полюбив.
Ви кажете: "а люди сприймають Його як Бога". По-перше, не всі люди. По-друге, деякі люди сприймають Будду як бога, але це не значить, що вони мають рацію.
Сам Єшуа себе Б-гом не називав, навпаки, закликав вклонятися одному Б-гові, як і сам він робив. І молився Б-гу, а не собі, і інших вчив Йому молитися.С уважением,
Дмитрий
Интересующихся темой понимания Нового Завета в еврейском контексте (и не только) приглашаю посетить блог https://dpreznik.wordpress.com/.Комментарий
-
"Бо Отець і не судить нікого, а ввесь суд віддав Синові, 23 щоб усі шанували і Сина, як шанують Отця. Хто не шанує Сина, не шанує Отця, що послав Його. (Вiд Iвана 5:22,23)".
Ви особисто шануєте Отця як Бога? А Христос каже що Його треба шанувати як і Отця бо Отець весь суд передав Сину, тобто ми повинні сприймати Христа як Бога і відповідно шанувати.5 Надійся на Господа всім своїм серцем, а на розум свій не покладайся!
6 Пізнавай ти Його на всіх дорогах своїх, і Він випростує твої стежки. (Приповiстi 3:5,6)👍 1Комментарий
-
Подивився і ... вирішив додати ще від Івана:
"Бо Отець і не судить нікого, а ввесь суд віддав Синові, 23 щоб усі шанували і Сина, як шанують Отця. Хто не шанує Сина, не шанує Отця, що послав Його. (Вiд Iвана 5:22,23)".
Ви особисто шануєте Отця як Бога? А Христос каже що Його треба шанувати як і Отця бо Отець весь суд передав Сину, тобто ми повинні сприймати Христа як Бога і відповідно шанувати.
Та всі ці аргументи ні до чого, бо такі цитати не можуть переважити прості факти: Єшуа влонявся Отцю і молився Йому, а не собі. Він був окремою від Б-га особою. Це просто очевидно в євангельських текстах.С уважением,
Дмитрий
Интересующихся темой понимания Нового Завета в еврейском контексте (и не только) приглашаю посетить блог https://dpreznik.wordpress.com/.Комментарий
-
У Христа повноваження Бога Отця?
Та всі ці аргументи ні до чого, бо такі цитати не можуть переважити прості факти: Єшуа влонявся Отцю і молився Йому, а не собі. Він був окремою від Б-га особою. Це просто очевидно в євангельських текстах.5 Надійся на Господа всім своїм серцем, а на розум свій не покладайся!
6 Пізнавай ти Його на всіх дорогах своїх, і Він випростує твої стежки. (Приповiстi 3:5,6)👍 1Комментарий
Комментарий