Бессмертна ли душа?
Свернуть
X
-
Матф.5:17 Не думайте, что Я пришел нарушить закон или пророков: не нарушить(отменить или упразднить) пришел Я, но исполнить.
Матф.5:18 Ибо истинно говорю вам: доколе не прейдет небо и земля, ни одна иота или ни одна черта не прейдет из закона, пока не исполнится все.
-
"І сказав Самуїл до Саула: Нащо ти непокоїш мене, мене викликаючи? А Саул сказав: Дуже тяжко мені, филистимляни воюють зо мною, а Бог відступився від мене, і не відповідає мені вже ані через пророків, ані в снах. І покликав я тебе, щоб ти навчив мене, що я маю робити. (1-а Самуїлова 28:15)".
Дух людини після смерті тіла повертається до Бога, а в цьому вірші ми бачимо матеріалізацію духу Самуїла.
Матеріалізацію духів Іллі та Мойсея бачили і три апостоли:
"І з'явивсь їм Ілля та Мойсей, і розмовляли з Ісусом. (Вiд Марка 9:4)".
Тож треба казати не про безсмертя душі, а про безсмертя духу людини, або домовитись що оскільки душа та дух людини найтісніше переплетені за життя людини, то безсмертними є вищі складові душі.5 Надійся на Господа всім своїм серцем, а на розум свій не покладайся!
6 Пізнавай ти Його на всіх дорогах своїх, і Він випростує твої стежки. (Приповiстi 3:5,6)Комментарий
-
"І сказав Самуїл до Саула: Нащо ти непокоїш мене, мене викликаючи? А Саул сказав: Дуже тяжко мені, филистимляни воюють зо мною, а Бог відступився від мене, і не відповідає мені вже ані через пророків, ані в снах. І покликав я тебе, щоб ти навчив мене, що я маю робити. (1-а Самуїлова 28:15)".
Дух людини після смерті тіла повертається до Бога, а в цьому вірші ми бачимо матеріалізацію духу Самуїла.
Матеріалізацію духів Іллі та Мойсея бачили і три апостоли:
"І з'явивсь їм Ілля та Мойсей, і розмовляли з Ісусом. (Вiд Марка 9:4)".
Тож треба казати не про безсмертя душі, а про безсмертя духу людини, або домовитись що оскільки душа та дух людини найтісніше переплетені за життя людини, то безсмертними є вищі складові душі.
Быт.2:7 И создал Господь Бог человека из праха(афар) земного(ха адама), и вдунул в лице его дыхание(нешама) жизни, и стал человек душею(нефеш) живою.
Прит.20:27 Светильник Господень - дух(нешама) человека, испытывающий все глубины сердца.
Заметили?
К Богу возвращается совсем не то, о чем Вы подумали...
Только руах возвращается к Богу!
А куда-же девается нашама и нефеш?
Приведенный Вами стих нам об этом ничего не сообщает...
Поэтому опираться на него Вы не можете, доказывая будто нефеш не бессмертен.Матф.5:17 Не думайте, что Я пришел нарушить закон или пророков: не нарушить(отменить или упразднить) пришел Я, но исполнить.
Матф.5:18 Ибо истинно говорю вам: доколе не прейдет небо и земля, ни одна иота или ни одна черта не прейдет из закона, пока не исполнится все.
Комментарий
-
Быт.2:7 И создал Господь Бог человека из праха(афар) земного(ха адама), и вдунул в лице его дыхание(нешама) жизни, и стал человек душею(нефеш) живою.
Заметили?
К Богу возвращается совсем не то, о чем Вы подумали...
Только руах возвращается к Богу!
А куда-же девается нашама и нефеш?
Бачимо афар, нефеш, нешама - живу людину. Де руах який повертається до Бога після смерті людини?5 Надійся на Господа всім своїм серцем, а на розум свій не покладайся!
6 Пізнавай ти Його на всіх дорогах своїх, і Він випростує твої стежки. (Приповiстi 3:5,6)Комментарий
-
А это как-то меняет положение дел, согласно которому, Вы не можете утверждать отсутствие у нефеш - бессмертия, на основании того, что его нет в (Еккл.12:7)?Матф.5:17 Не думайте, что Я пришел нарушить закон или пророков: не нарушить(отменить или упразднить) пришел Я, но исполнить.
Матф.5:18 Ибо истинно говорю вам: доколе не прейдет небо и земля, ни одна иота или ни одна черта не прейдет из закона, пока не исполнится все.
Комментарий
-
Якщо подивитись використання слів "руах" та "нешама", то можна зробити висновок що руах - дух від Бога поза живою душою, після смерті людини, а нешама - дух від Бога живої душі. Тож по суті про один і той ж безсмертний дух йдеться.
А это как-то меняет положение дел, согласно которому, Вы не можете утверждать отсутствие у нефеш - бессмертия, на основании того, что его нет в (Еккл.12:7)?5 Надійся на Господа всім своїм серцем, а на розум свій не покладайся!
6 Пізнавай ти Його на всіх дорогах своїх, і Він випростує твої стежки. (Приповiстi 3:5,6)Комментарий
-
В начале было Слово, ...Комментарий
-
"І сказав Самуїл до Саула: Нащо ти непокоїш мене, мене викликаючи? А Саул сказав: Дуже тяжко мені, филистимляни воюють зо мною, а Бог відступився від мене, і не відповідає мені вже ані через пророків, ані в снах. І покликав я тебе, щоб ти навчив мене, що я маю робити. (1-а Самуїлова 28:15)".
Дух людини після смерті тіла повертається до Бога, а в цьому вірші ми бачимо матеріалізацію духу Самуїла.
Матеріалізацію духів Іллі та Мойсея бачили і три апостоли:
"І з'явивсь їм Ілля та Мойсей, і розмовляли з Ісусом. (Вiд Марка 9:4)".
Тож треба казати не про безсмертя душі, а про безсмертя духу людини, або домовитись що оскільки душа та дух людини найтісніше переплетені за життя людини, то безсмертними є вищі складові душі.
яку матеріалізацію духів Іллі та Моше Ви маєте на увазі?
- - - Добавлено - - -
Еккл.12:7 И возвратится прах(афар) в землю(ерец), чем он и был; а дух(руах) возвратился к Богу(Элогим), Который дал его.
Быт.2:7 И создал Господь Бог человека из праха(афар) земного(ха адама), и вдунул в лице его дыхание(нешама) жизни, и стал человек душею(нефеш) живою.
Прит.20:27 Светильник Господень - дух(нешама) человека, испытывающий все глубины сердца.
Заметили?
К Богу возвращается совсем не то, о чем Вы подумали...
Только руах возвращается к Богу!
А куда-же девается нашама и нефеш?
Приведенный Вами стих нам об этом ничего не сообщает...
Поэтому опираться на него Вы не можете, доказывая будто нефеш не бессмертен.
Душа, она же, нефеш или нешама НЕ бессмертна.
Согласно Библии, бессмертен только один БОГ (например, 1Тим.6:12).
- - - Добавлено - - -
дух (руах) повертається до БОГА, згідно Святого Письма (наприклад, Еккл.12:7).
- - - Добавлено - - -
Руах, це дійсно розум, воля, сила від дихання БОГА, а не нешама - це емоції, почуття, психічна сфера, які формуються самою людиною на протязі всього життя.Комментарий
-
Читаємо:
"2 А через шість день забирає Ісус Петра, і Якова, і Івана, та й веде їх осібно на гору високу самих. І Він переобразивсь перед ними. 3 І стала одежа Його осяйна, дуже біла, як сніг, якої білильник не зміг би так вибілити на землі! 4 І з'явивсь їм Ілля та Мойсей, і розмовляли з Ісусом. (Вiд Марка 9:2-4)".
Петро, Яков та Іван перебували на землі, точніше на високій горі і перед ними з'явились Ілля та Мойсей - апостоли своїми очима бачили Ісуса Який переобразивсь, Іллю та Мойсея.
Нагадаю: "Мойсей, раб Мій, помер. А тепер уставай, перейди цей Йордан ти та ввесь народ цей до того Краю, що Я даю їм, Ізраїлевим синам. (Iсус Навин 1:2)".5 Надійся на Господа всім своїм серцем, а на розум свій не покладайся!
6 Пізнавай ти Його на всіх дорогах своїх, і Він випростує твої стежки. (Приповiстi 3:5,6)Комментарий
-
1) ви вважаєте що нешама помирає разом зі смертю тіла людини?
2) як змінюється руах за життя людини?5 Надійся на Господа всім своїм серцем, а на розум свій не покладайся!
6 Пізнавай ти Його на всіх дорогах своїх, і Він випростує твої стежки. (Приповiстi 3:5,6)Комментарий
-
Завжди радий допомогти, брате.
ні в якому разі!.
Він дещо змінюється, але не так сильно як нешама,
яка теж впливає на нього, але формує її саме руах від Бога.Комментарий
-
"Він Своєю наукою знищив Закона заповідей, щоб з обох збудувати Собою одного нового чоловіка, мир чинивши, (До ефесян 2:15)".
Наука Господа має відношення до руах чи нешама?5 Надійся на Господа всім своїм серцем, а на розум свій не покладайся!
6 Пізнавай ти Його на всіх дорогах своїх, і Він випростує твої стежки. (Приповiстi 3:5,6)Комментарий
Комментарий