Улыбнулся богослову то...
(1) например Большой Московский собор, 1667 год, глава 43, озаглавленная: "О иконописцех и Саваофе" [1].
и да престанет всякое суемудрие не праведное, иже обыкоша всяк собою писати безсвидетельства: сиречь Господа Саваофа образ в различных видех [...]. Повелеваем убо от ныне Господа Саваофа образ в предь не писати: в нелепых и не приличных видениих зане Саваофа (сиречь Отца) никтоже виде когда воплоти.
Господа Саваофа (сиречь Отца) брадою седа, и Единороднаго Сына во чреве Его, писати на иконах и голубь между ими, зело не лепо и не прилично есть, зане кто виде Отца, по Божеству;...
Еще же пишут во иконах Святому Благовещению тоже Саваофа, Иже от уст дышет, и то дыхание идет во чрево Пресвятая Богородицы: и кто то виде, или кое Святое Писание о сем свидетельствует, и откуду сие взяша; явственно есть, яко таков обычай, и ина подобная, от некоторых суемудрых, или паче рещи буемудрых и безумных, приятся и обыче. Сего ради повелеваем, от ныне то суемудрое и безместное писание да престанет. ...
Лепо бо и прилично есть во святых Церквах на деисусе вместо Саваофа, поставити Крест, сиречь Распятие Господа и Спаса нашего Иисуса Христа. Якоже чин держится издревле во всех святых Церквах в восточных странах, и в Киеве и повсюду, опричь Московскаго государства, и то велие таинство содержится во святей Церкви[...]".
Главу 43: "Сие глаголем в возобличение иконописцем яко да престанут от ложных и суетных писаний, и не писали бы ничто собою от ныне, безсвидетельства".
(2) Аха
Сперва запретили и рисующих назначили суемудрыми и безумными, а теперь икона
Логика-с
(3) А вот и вещественное доказательство:

Справа, весь в бороде - кто? Ничего не путаю?
И вот:

Тоже никого ни с кем не спутал?
А вот икона самого святителя Иннокентия (объявленного святым)

Не только я, но и православный святой тоже никого ни с кем не спутал. Или спутал и не тому богу молился? Или собор православный глупостью считал?
МОЛОДЦЫ
ПС А Вы и вправду...эээ...богослов?
(1) например Большой Московский собор, 1667 год, глава 43, озаглавленная: "О иконописцех и Саваофе" [1].
и да престанет всякое суемудрие не праведное, иже обыкоша всяк собою писати безсвидетельства: сиречь Господа Саваофа образ в различных видех [...]. Повелеваем убо от ныне Господа Саваофа образ в предь не писати: в нелепых и не приличных видениих зане Саваофа (сиречь Отца) никтоже виде когда воплоти.
Господа Саваофа (сиречь Отца) брадою седа, и Единороднаго Сына во чреве Его, писати на иконах и голубь между ими, зело не лепо и не прилично есть, зане кто виде Отца, по Божеству;...
Еще же пишут во иконах Святому Благовещению тоже Саваофа, Иже от уст дышет, и то дыхание идет во чрево Пресвятая Богородицы: и кто то виде, или кое Святое Писание о сем свидетельствует, и откуду сие взяша; явственно есть, яко таков обычай, и ина подобная, от некоторых суемудрых, или паче рещи буемудрых и безумных, приятся и обыче. Сего ради повелеваем, от ныне то суемудрое и безместное писание да престанет. ...
Лепо бо и прилично есть во святых Церквах на деисусе вместо Саваофа, поставити Крест, сиречь Распятие Господа и Спаса нашего Иисуса Христа. Якоже чин держится издревле во всех святых Церквах в восточных странах, и в Киеве и повсюду, опричь Московскаго государства, и то велие таинство содержится во святей Церкви[...]".
Главу 43: "Сие глаголем в возобличение иконописцем яко да престанут от ложных и суетных писаний, и не писали бы ничто собою от ныне, безсвидетельства".
(2) Аха



(3) А вот и вещественное доказательство:

Справа, весь в бороде - кто? Ничего не путаю?
И вот:

Тоже никого ни с кем не спутал?
А вот икона самого святителя Иннокентия (объявленного святым)


Не только я, но и православный святой тоже никого ни с кем не спутал. Или спутал и не тому богу молился? Или собор православный глупостью считал?
МОЛОДЦЫ
ПС А Вы и вправду...эээ...богослов?

Комментарий