Роман П,
а что Вам не понравилось в моём вопросе?
Бессмертна ли душа?
Свернуть
X
-
-
-
-
-
elektricity
дослівно цього в Біблії нема
Багато є й іншого, що Ісус учинив. Але думаю, що коли б написати про все те зокрема про кожне, то й сам світ не вмістив би написаних книг! Амінь (Ін.21:25)Прокомментировать:
-
-
тому вам буде краще вияснити для себе самого, що для вас означає слово "місце"Прокомментировать:
-
Сообщение от Vladilen
"Пожалуйста,
процитируйте хоть ОДИН стихи в Библии, в котором утверждается, что "ад, это состояние души", а не МЕСТО", как Вы мне написали.
я прохав Вас відповісти на інше запитання, у ТРЕТІЙ раз повторюю його:
"Пожалуйста,
процитируйте хоть ОДИН стихи в Библии, в котором утверждается, что "ад, это состояние души", а не МЕСТО", как Вы мне написали.Прокомментировать:
-
Сообщение от elektricity
всегда надо верить Библии ...
Ні, брате,
не розумію, чоми Ви, закликаючи вірити Біблії, НЕ відповіли на мою пропозицію, нагадаю її:
"Пожалуйста,
процитируйте хоть ОДИН стихи в Библии, в котором утверждается, что "ад, это состояние души", а не МЕСТО", как Вы мне написали.
чем преисполнена душа, соответственно и окружающая среда приобретет надлежащее содержание
вот вам и место, как состоянии души👎 1Прокомментировать:
-
Сообщение от elektricity
всегда надо верить Библии ...
Ні, брате,
не розумію, чоми Ви, закликаючи вірити Біблії, НЕ відповіли на мою пропозицію, нагадаю її:
"Пожалуйста,
процитируйте хоть ОДИН стихи в Библии, в котором утверждается, что "ад, это состояние души", а не МЕСТО", как Вы мне написали.Прокомментировать:
-
ось і Дамаскин каже:
Поэтому все, что имеет Отец, имеет и Сын, кроме нерожденности, которая означает не различие в сущности или в достоинстве, а образ бытия
(Кн.1 Глава VIII О Святой Троице)
виконання ж отцівскої волі, - як волевиявлення Бога Безначального - творити
отже й народження Сина, й тим самим творення Ним віків, уже з волі Його Отцівської
аби краще зорієнтуватися в контексті самого поняття отець, уявімо собі сина
котрий розглядає фото свого батька, коли той іще був юнаком
але все рівно буде казати, - оце мій батько, - хоч на той момент батьком той іще не був
так і тут поняття Отець зберігається, як в контексті Бога Безначального(нетворящого)
так і в контексті Бога Трійці(Творця) себто Його іпостасному виЯвленні, у межах Початку і КінцяПрокомментировать:
-
-
й коли ми кажемо, що Дух походить від Отця, отже Отця народжуючого Сина
Сина, Хто Є Початок і Кінець, без народження Син перебуває в лоні Отця
Ніхто Бога ніколи не бачив, Однороджений Син, що в лоні Отця, Той Сам виявив був (Ін.1:18)
й це означає, що іпостасі Божі не виявлені й мова про Бога Безначального(Він же Сущий)
сходження же Духу стосуєтся Бога Творця, себто Бога Трійці, уже як єдиного начала
чому Церква додала і Сина, тому ще це вірно, й це в жодній мірі не змінило Символа Віри, але поглибило сам зміст
чого схизмати ніяк не хотіли прийняти, бо це для них було формальною зачіпкою утвердитися в розколі
і з цією зачіпкою отупіли остаточно, ще й за собою інших тянуть ..Последний раз редактировалось elektricity; 01 October 2025, 12:30 PM.Прокомментировать:
-
Поясніть мені просто, навіщо церква додала [і Сина]?Прокомментировать:
Прокомментировать: