В "Православном слове на Пятницкой" по 65 рублей продают (160 стр. в твердом переплете).
Купить – Остен. Памятник русской духовной письменности ХVII века. Инок Евфимий. (Общ. иг.Таисии, С-Пб). Тв. | Книги | Православная (церковная) литература Магазин «Православное слово»Остен
Кстати, соавтор сам Святейший Патриарх Московский и Всея Руси Иоаким.
Интересует также полемика патриарха Иоакима с раскольниками. Жаль что пока не издан сборник "Икона, или изображение великие соборные церкве всероссийской и всех северных стран патриарша престола приключившихся дел в разные времена и лет".
Для краткого ознакомления приведу выдержку из книги.
Блуд и суесловие Симеона Полоцкаго. (пометка на полях книги)
//Симеон, аще бяше человек учен и добронравен, обаче предъувещан от изуитов, папежников сущих, и прелщен бысть от них, к тому и книги их латинския чтяше, греческих же книг чтению не бяше искусен, того ради мудрствоваше латинская нововымышления права быти.// Написа он некая писания, собирая от латинских книг, и иная же с тех же латинских книг готовая преведе. И во всех тех своих писаниях написа латинскаго зломудрования некия ереси: аще от неискуства, аще ухищренно, совесть его весть, обаче овыя прикровенно и неудобопознанно лежаще суть в писаниих его, яко о исхождении Святаго Духа от Отца и Сына, овыя же и явленно, яко написа словесы Господними токмо претворятися хлебу и вину в тело и кровь Христову, и яко покланятися на словесех увещеваше, егда еще не пресуществишася хлеб и вино в тело и кровь, но токмо возъобразна суть тела и крове Христовы.
Книг же его имена сия. Книга, именуемая "Катихисис", в нейже сказует, яко мужу у жены и жене у мужа срамная уды по любви целовати беззазорно есть и безстыдно: еже у нас православных христиан зело блазненно и гнусно и безчестно. На сие его суесловие вещательно, яко и варвари самии грубии и безбожнии, мню, стыдятся и гнушаются сего; у православных же христиан (оставляю еретики кальвины, лутеры, и латины и последуюшия тым, в сем любящияся) ниже в словесех сие безстудство (честным наипаче девственным ушесем) слышашеся, ниже во уме у кого бываше до продерзаго изъявления тоя книги писателя. Зело бо у нас блазненно и безчестно таковое не токмо целование и осязание, но и зрение срамных удес; егда бо кто аще по каковому случаю и своих срамных удес коснется рукою, абие мыет руку водою, и показует стыд таковый и срам от первозданных мужа и жены, Адама и Евы, яко не подобно не токмо целовати у друг друга, но ниже зрети оная удеса, иже, по осуждении от Бога за преступление заповеди, сотвориша себе от листвия препоясала, закрыша удеса она, еже не видетися от друг друга удес оных, и оттоле зовутся срамная или студная удеса. Ноев же сын Хам, дерзнувый видети срамная удеса отца своего, прокляся всеродно и в рабство отдадеся. Прочая ведят прочитающии Святая писания.
Книга "Венец веры", иже сплетен не из прекрасных цветов, Богоносных отцев словес, но из бодливаго терния на Западе прозябшаго новшества, от вымышлений Скотовых, Аквиновых, Анзелмовых, и тем подобных еретических блядословий. В немже "Венце" вложен некий символ, названный апостольский, у латин токмо проповедуемый, Восточною же святою Церковию от начала проповеди веры во Христа Бога доныне отнюд не знаемый и весьма чужд есть...
Купить – Остен. Памятник русской духовной письменности ХVII века. Инок Евфимий. (Общ. иг.Таисии, С-Пб). Тв. | Книги | Православная (церковная) литература Магазин «Православное слово»Остен
Кстати, соавтор сам Святейший Патриарх Московский и Всея Руси Иоаким.
Интересует также полемика патриарха Иоакима с раскольниками. Жаль что пока не издан сборник "Икона, или изображение великие соборные церкве всероссийской и всех северных стран патриарша престола приключившихся дел в разные времена и лет".
Для краткого ознакомления приведу выдержку из книги.
Блуд и суесловие Симеона Полоцкаго. (пометка на полях книги)
//Симеон, аще бяше человек учен и добронравен, обаче предъувещан от изуитов, папежников сущих, и прелщен бысть от них, к тому и книги их латинския чтяше, греческих же книг чтению не бяше искусен, того ради мудрствоваше латинская нововымышления права быти.// Написа он некая писания, собирая от латинских книг, и иная же с тех же латинских книг готовая преведе. И во всех тех своих писаниях написа латинскаго зломудрования некия ереси: аще от неискуства, аще ухищренно, совесть его весть, обаче овыя прикровенно и неудобопознанно лежаще суть в писаниих его, яко о исхождении Святаго Духа от Отца и Сына, овыя же и явленно, яко написа словесы Господними токмо претворятися хлебу и вину в тело и кровь Христову, и яко покланятися на словесех увещеваше, егда еще не пресуществишася хлеб и вино в тело и кровь, но токмо возъобразна суть тела и крове Христовы.
Книг же его имена сия. Книга, именуемая "Катихисис", в нейже сказует, яко мужу у жены и жене у мужа срамная уды по любви целовати беззазорно есть и безстыдно: еже у нас православных христиан зело блазненно и гнусно и безчестно. На сие его суесловие вещательно, яко и варвари самии грубии и безбожнии, мню, стыдятся и гнушаются сего; у православных же христиан (оставляю еретики кальвины, лутеры, и латины и последуюшия тым, в сем любящияся) ниже в словесех сие безстудство (честным наипаче девственным ушесем) слышашеся, ниже во уме у кого бываше до продерзаго изъявления тоя книги писателя. Зело бо у нас блазненно и безчестно таковое не токмо целование и осязание, но и зрение срамных удес; егда бо кто аще по каковому случаю и своих срамных удес коснется рукою, абие мыет руку водою, и показует стыд таковый и срам от первозданных мужа и жены, Адама и Евы, яко не подобно не токмо целовати у друг друга, но ниже зрети оная удеса, иже, по осуждении от Бога за преступление заповеди, сотвориша себе от листвия препоясала, закрыша удеса она, еже не видетися от друг друга удес оных, и оттоле зовутся срамная или студная удеса. Ноев же сын Хам, дерзнувый видети срамная удеса отца своего, прокляся всеродно и в рабство отдадеся. Прочая ведят прочитающии Святая писания.
Книга "Венец веры", иже сплетен не из прекрасных цветов, Богоносных отцев словес, но из бодливаго терния на Западе прозябшаго новшества, от вымышлений Скотовых, Аквиновых, Анзелмовых, и тем подобных еретических блядословий. В немже "Венце" вложен некий символ, названный апостольский, у латин токмо проповедуемый, Восточною же святою Церковию от начала проповеди веры во Христа Бога доныне отнюд не знаемый и весьма чужд есть...
Комментарий