Экстраординарное служение Божественной Литургии sine populo

Свернуть
X
 
  • Время
  • Показать
Очистить всё
новые сообщения
  • Гориэк
    Ис.40:31
    • 22 June 2021
    • 1133

    #16
    Диякон: Доповнімо молитву нашу Господеві.
    Народ: Господи, помилуй.
    Д: За принесені і ранішосвячені Чесні Дари Господеві помолімось.
    Н: Господи, помилуй.
    Д: Щоб Чоловіколюбець Бог наш, прийнявши їх у святий, і наднебесний, і мислений Свій жертовник, як духовні пахощі, послав нам божественну благодать і дар Святого Духа, помолімось.
    Н: Господи, помилуй.
    Д: Щоб визволитися нам від усякої журби, гніву, небезпеки та недолі і неосужденно прийняти небесні и безсмертні Дари, помолімось.
    Н: Господи, помилуй.
    Д: Заступи, спаси, помилуй і охорони нас, Боже, Твоєю благодаттю.
    Н: Господи, помилуй.
    Д: Щоб Святі Дари стали всім, хто приймає їх, на ствердження віри, любові нелицемірної, терпіння досконалого, твердої надії, впевненості, здоров'я, радості та відновлення духу і міцності тіла для наповнення благодаті та всякого небесного благословення, у Господа просімо.
    Н: Подай, Господи.
    Д: Щоб, наситившись Божественного Дару та Святих Таїн, оновитися нам життям своїм у блаженне спілкування життя вічного і нетлінного і на відпущення гріхів, у Господа просімо.
    Н: Подай, Господи.
    Д: Щоб Святі Тайни дарували нам небесне лікування і очистили гріхи нашого серця, у Господа просімо.
    Н: Подай, Господи.
    Д: Щоб Святі Дари наповнили нас духовною поживою і тілесною допомогою послужили нам, у Господа просімо.
    Н: Подай, Господи.
    Д: Єдність віри і причастя Святого Духа виблагавши, самих себе і один одного, і все життя наше Христу Богові віддамо.
    Н: Тобі, Господи.
    Д: Молитвами святих отців наших, Владико, помилуй нас і сподоби нас безбоязно, неосудно насмілитись називати Тебе, Наднебесного Бога, Отцем і промовляти:
    Н: Отче наш, що єси на небесах, нехай святиться імя Твоє; нехай прийде Царство Твоє; нехай буде воля Твоя, як на небі, так і на землі. Хліба нашого щоденного дай нам сьогодні; і прости нам провини наші, як і ми прощаємо винуватцям нашим; і не введи нас у спокусу, але визволи нас від лукавого.
    Д: Бо Твоє є Царство, і сила, і слава, Отця, і Сина, і Святого Духа, нині, і повсякчас, і на віки вічні.
    Н: Амінь.

    Д: Голови ваші вклоніть перед Господом.
    Н: Тобі, Господи. (вклоняються)
    Д: Боже Єдиний, Благий і Милосердний, що на висоті перебуваєш і смиренними опікуєшся, споглянь милосердним оком на всіх людей Твоїх, і збережи їх, і сподоби всіх нас неосудно запричаститися Животворчих Твоїх цих Таїн; перед Тобою бо вклонили ми свої голови, сподіваючись від Тебе багатої милости. Благодаттю, щедротами і чоловіколюбством Єдинородного Сина Твого, що з Ним благословен єси, з Пресвятим і Благим і Животворчим Твоїм Духом, нині, і повсякчас, і на віки вічні.
    Н: Амінь.

    Диякон, опоясавшися орарем навхрест і низько вклонившись Святій Частці, відступає від престолу і миє руки, читаючи тихо 50-й псалом. Далі тричі вклоняється, тихо промовляючи: Боже, милостивий будь до мене, грішного.

    І знімаючи воздух: Будьмо уважні.
    Підносячи святу Частку над чашею: Ранішосвячене Святеє святим!
    Кладе Частку в чашу, не кажучи більше нічого.
    Н:
    Єдин Свят, Єдин Господь, Ісус Христос, на славу Бога Отця. Амінь. Споживіть і пізнайте, що Благий Господь. Алилуя, алилуя, алилуя. Роблять земний поклон перед Святими Дарами.

    Диякон, тричі вклонившися, бере святу Чашу [та лжицю] й виходить на солею.

    Д: Із страхом Божим, вірою і любов'ю приступіть.
    Н: Благословлю Господа повсякчас, хвала Його в устах моїх.
    Д: Вірую, Господи, і визнаю, що Ти єси воістину Христос, Син Бога Живого, що прийшов на світ грішників спасти, між якими перший це я. Ще вірую, що це саме є Пречисте Тіло Твоє і це саме є Чесна Кров Твоя. Молюся отже Тобі: помилуй мене і прости мені провини мої вільні й невільні, чи то в слові, чи ділі, свідомі й несвідомі; і сподоби мене неосудно запричаститися Пречистих Твоїх Таїн на відпущення гріхів і на життя вічне. Амінь.
    Вечері Твоєї тайної, Сину Божий, причасником мене сьогодні прийми, бо ворогам Твоїм тайни не розповім і цілування не дам Тобі, як Юда, але, як розбійник, визнаю Тебе: Помяни мене, Господи, у Царстві Твоїм.
    [[Н: Помяни мене, Господи, у Царстві Твоїм. Помяни мене, Владико, у Царстві Твоїм. Помяни мене, Святий, у Царстві Твоїм.]]
    Д: Нехай не на суд і не в осуд буде мені причастя Святих Твоїх Таїн, Господи, а на зцілення душі й тіла. Амінь.

    (І тихо) Чесне, і Пресвяте, і Пречисте Тіло і Кров Господа і Бога і Спаса нашого Ісуса Христа подається мені, недостойному рабу Божому, диякону (або: недостойній рабі Божій, дияконисі) (імя), на відпущення гріхів моїх і на життя вічне.

    Відпиває з Чаші. Далі причащає народ [за допомогою лжиці], кажучи кожному коротко, як у чині Служби Божої свщмч. Климента Римського: Тіло та Кров Христові, Чаша вічного життя.

    Під час причастя два братчики підкладають покрівець під підборіддя причасників, а по причасті диякон витирає їхні вуста причасника платом. Причастивши вірних входить у вівтар і взявши з престолу дискос, відносить його і Святощі до жертовника.

    Н: Хліб небесний і чашу життя споживіть і пізнайте, що Милосердний Господь. Алилуя, алилуя, алилуя.
    Нехай сповняться уста наші похвалою Тобі, Господи, щоб ми оспівували славу Твою, бо Ти сподобив єси нас причаститися Святих Твоїх, Божественних, Безсмертних і Животворчих Таїн. Охорони нас у Твоїй святині, щоб кожний день ми навчалися правди Твоєї. Алилуя, алилуя, алилуя.

    Диякон повертається до престолу, згортає антимінс і по закінченні співу виголошує молитву:
    Д:
    Господи Боже наш, Ти довів нас до цього місця наших життєвих мандрів і вчинив нас причасниками Страшних Твоїх Таїн; приєднай же нас до словесного Твого стада і вчини спадкоємцями Твого Царства
    На останніх словах молитви, взявши Євангеліє, чинить ним над антимінсом знак хреста
    нині, і повсякчас, і на віки вічні.
    Н: Амінь.

    Диякон зачиняє з поклоном Святі врата, іде в жертовник і споживає Святощі. Далі виходить північними дверима на солею для кінцевої проповіді та оголошень. По закінченню:

    Д (на солеї, обличчям до народу): Станьмо побожно, прийнявши Божественні, Святі, Пречисті, Безсмертні, Небесні і Животворчі, Страшні Христові Тайни, достойно подякуймо Господеві.
    Н: Дякуємо Тебе, Боже, на віки.
    Д: За даровані нам Тіло и Кров Христові на спасіння и блаженного життя насолодження благословімо Господа.
    Н: Благословенний Ти, Боже, на віки.
    Д: За те, що ми сподобилися приносить перед Його величчям Христову жертву і наші моління, прославимо Господа.
    Н: Слава Тобі, Боже наш, Слава Тобі.
    Д: Щоб причастя святинь Його було нам на відвернення всякої злої справи, у напуття до життя вічного, у єдність і дарування Святого Духа, помолимося.
    Н: Господи, помилуй.
    Д: Заступи, спаси, помилуй і охорони нас, Боже, Твоєю благодаттю.
    Н: Господи, помилуй.
    Д: Дня всього звершеного, святого, спокійного і безгрішного виблагавши, самі себе і один одного, і все життя наше Христу Богові віддамо.
    Н: Тобі, Господи.
    Д: Молитвами святих отців наших господи Ісусе Христе, Сину Божий, помилуй нас.
    Н: Амінь.

    Д: В спокої вийдімо.
    Н: З іменем Господнім.

    Диякон і причетники стають перед тетраподом обличчям до Святих врат.
    Д:
    Господеві помолімось. (підносить орар і тримає його до кінця заамвонної молитви)
    Н: Господи, помилуй.
    Д: Святий Боже, що поставив під Собою страшних Херувимів і зробив, щоб перед Тобою стояв чин Серафімів, святих і непорочних і найвидатніших, окрилених, полумяних, і що прославляється страшною могутністю святих архангелів! Ти, найвищий Владика, прийми і нашу, грішників, молитву з подякою, і збережи повноту Твоєї Церкви; священиків Твоїх одягни в правду, і подай благу винагороду слугам Твоїм дияконам, і сподоби їх також шанованого Твого священства; воїнству нашому даруй перемоги, і благослови стоячих тут людей Твоїх духовним благословенням. Бо всяке добре даяння і всякий дар досконалий, поданий з вишині від Тебе, Отця світла, і Тобі славу віддаємо, з Єдинородним Твоїм Сином, і Пресвятим, і Благим, і Животворчим Твоїм Духом, нині і повсякчас і на віки віків.
    Н: Амінь. Нехай буде благословенне імя Господнє віднині і довіку (тричі).
    Д: Слава Отцю, і Сину, і Святому Духові,
    Н: і нині, і повсякчас, і на віки вічні. Амінь. Господи, помилуй (тричі).
    Д: Господи Ісусе Христе, (у неділю що воскрес із мертвих, у Господні свята відповідно), Сину Божий, молитвами пречистої Своєї Матері, святого отця нашого Григорія Двоєслова, папи Римського, і святого (імя святого, що його храм), і святого (імя святого, що його память у цей день), і всіх святих, помилуй і спаси нас, як Благий і Чоловіколюбець.
    Н: Амінь.
    Конфессии существуют только в головах.
    Проблема христианского единства - это лично ты и никто другой.

    Комментарий

    • Гориэк
      Ис.40:31
      • 22 June 2021
      • 1133

      #17
      Якщо ж Служба Ранішосвячених Дарів очолюється мирянином-церковнослужителем, то замість потрійної єктенії (Промовимо всі з усієї душі і з усього розуміння нашого...) читається молитва Тих, хто нас ненавидить і кривдить, прости, Господи Чоловіколюбче... з поклоном на кожне прохання, а замість єктенії Доповнімо молитву нашу Господеві... продовжується за чином Уставних:
      Старший: С
      лава...
      Народ: І нині...
      Старший: Вірую
      Народ: в Єдиного Бога Отця Вседержителя......
      Старший:Полегши, відпусти, прости, Боже, гріхи наші вільні й невільні, які вчинили ми словом чи ділом, свідомо й несвідомо, вдень і вночі, розумом і думкою. Усе нам прости, бо Ти Милосердний і Чоловіколюбець.
      Народ: Отче наш......

      І продовжується як викладено вище (перепоясується орарем лише іподиякон, єктенія Станьмо побожно, прийнявши... опускається).
      Последний раз редактировалось Гориэк; 21 December 2024, 08:11 AM.
      Конфессии существуют только в головах.
      Проблема христианского единства - это лично ты и никто другой.

      Комментарий

      • Drunker
        ☮☮☮☮☮☮☮

        • 31 January 2004
        • 10219

        #18
        Сообщение от Лучиан
        Святой преподобный Лаврентий Черниговский:

        «Как нельзя разделить Пресвятую Троицу, Отца и Сына и Святаго Духа, это Един Бог, так нельзя разделить Россию, Украину и Белоруссию. Это вместе Святая Русь. Знайте, помните и не забывайте».

        Пророческие слова Преподобного Лаврентия о ересях и расколах в Украинской Церкви

        Любвеобильный Батюшка говорил нам: «Когда появится малая свобода, будут открываться церкви, монастыри и будут ремонтировать их, тогда все лжеучения выйдут наружу вместе с бесами и безбожниками тайными (католики, униаты, украинцы-самосвяты и другие) и сильно на Украине ополчатся против Православной Русской Церкви, ее единства и соборности. Этих еретиков будет поддерживать безбожная власть, а поэтому будут отнимать у православных церкви и верных избивать.

        Тогда Киевский Митрополит (недостоин сего звания) вместе со своими единомышленными архиереями и иереями сильно поколеблет Церковь Русскую. Весь мир удивится его беззаконию и устрашится. Сам уйдет в вечную погибель, как и Иуда.

        В городе Киеве никогда не было Патриарха. Патриархи были и жили в Москве. Берегитесь самосвятской украинской группы (церкви) и унии».

        Киево-Печерской Лавры наместник отец Кронид Батюшке возразил, что уже самосвяты и униаты на Украине исчезли. Батюшка ответил грустно и печально: «Бес в них войдет и они с сатанинской злобой ополчатся против Православных Веры и Церкви, но их будет позорный конец, а их последователи понесут небесную кару от Господа Царя Сил.

        Но все эти наветы лукавого и лжеучения в России исчезнут, а будет Единая Церковь Православная Российская».
        Преп. Лаврентий Черниговский.


        Сбылось пророчество, однако. 23 года прошло, с момента публикации. Парадоксально, сатана читает наши книги, знает, что погибнет, и готов погибнуть. Мы тоже читали наши книжки, и знаем, что победим, и готовы биться до конца.
        Из тех пророчеств к сегодняшнему дню подходит вот это:

        "Господь открыл мне, - сказал он, - что будет время, когда архиереи Земли Русской и прочие духовные лица уклонятся от сохранения Православия во всей его чистоте, и за то гнев Божий поразит их. Три дня стоял я, просил Господа помиловать их и просил лучше лишить меня, убогого Серафима, царствия небесного, нежели наказать их. Но Господь не преклонился на просьбу убогого Серафима и сказал, что не помилует их, ибо будут учить учениям и заповедям человеческим, сердца же их будут стоять далеко от меня!" (Москва, 1979, стр. 601-602).

        Или вот ещё:

        Многие страны ополчатся на Россию, но она выстоит, утратив большую часть своих земель. Эта война, о которой повествует Священное Писание и пророки, станет причиной объединения человечества. Люди выберут единое правительство, - это будет преддверие воцарения антихриста.

        Комментарий

        • Гориэк
          Ис.40:31
          • 22 June 2021
          • 1133

          #19
          Как уже многие начали составлять типовые чины Евхаристического богослужения онлайн с самого начала карантина во время так называемой "пандемии COVID-19" и далее по непрестанно возникающей нужде в подобном формате совершения Святого Таинства, то рассудилось и НАМ, по тщательному исследованию сначала всех дискуссий в Сообществе и за его пределами, достигнутого в них консенсуса и НАШЕГО арбитража, в порядке motu proprio представить рекомендуемую схему, ко благу и обустройству народа Божия.

          Поскольку она адресована тем, кто в теме, то нет нужды полагать заново начало вопросу действительности и законности Евхаристии онлайн, а также бесконечным "почему вот это вот так?" Остановимся лишь на моментах, которые продолжают вызывать споры и разномыслия.
          1. Поскольку режим видеоконференции, как правило, не позволяет синхронизировать пение по интернету, гимнографический материал сведен до разумного минимума и реализуется как попеременное пение на одной из точек, которой подпевают другие. Аналогично соборность совершения ектений выражается не в ответах "едиными устами", слышимых всему Собранию, а в попеременном произнесении прошений Участниками. Вместе с тем МЫ не благословляем сложившуюся у некоторых практику чтения в таком же формате интерцессии Евхаристического канона - из соображений не столько богословско-сакраментальных, сколько дисциплинарных, дабы не дать повода ищущим повода и не послужить соблазном для немощных в вере. При этом Предстоятель может делать паузы в местах, где Временный Служебник предполагает ответы народа, чтобы желающие озвучивали их на своих местах, не мешая этим тем з Участников, кто привык на Евхаристическом каноне молиться в безмолвном сосредоточении.
          2. Практика последовательного освящения на веб-камеру Предложенных Даров на каждом месте признана богословски и исторически несостоятельной. Однако поскольку такой обычай удерживается даже для обычного служения, нет основания запрещать его для Литургии онлайн. При этом в отличие от основного ("рекомендуемого") порядка такой подаётся лишь как "допустимый".
          3. Поскольку онлайн-литургия не привязана к географическому месту, а Участники предположительно относятся к разным юрисдикциям, епископ не поминается ни на ектении, ни на Евхаристическом каноне. Поэтому данный чин может использоваться без изменений священниками-вагантами. Разумеется, если все участники принадлежат одной епархии, такое поминовение в определённых для того местах возможно и уместно. Также множественное число "городов" и "стран" при необходимости меняется на единственное.
          4. Для Предстоятеля, исходя из его возможностей, допускается широкая вариативность облачения и утвари: от полного комплекта со служением по традиционному чину до импровизированной столы и таких же сосудов, как у Участников. Соответственно этому варьируются детали служения, поэтому никакие рубрики относительно него не расписываются как известные ему по умолчанию. Если среди Участников есть диаконы, они могут возлагать на себя орари и им же указывать на свои сосуды при освящении Даров. Но реплик Предстоятелю они не подают, поскольку он их не слышит, вместо этого мысленно молятся о его духовной поддержке.
          5. Участие оглашаемых и вообще некрещённых в онлайн-литургии не предполагается, поскольку её основная цель - причащение Участников. При наличии у Собрания друзей, готовящихся к Крещению, прошения "верных за оглашаемых" присоединяются к общей ектении.
          Сложившаяся в Сообществе практика "литургического гостеприимства", когда в чинопоследовании отражаются богослужебные тексты и чины разных обрядовых традиций, к которым принадлежат Участники, признана допустимой и в определённых обстоятельствах полезной. Тем не менее, в типовом чине МЫ не сочли возможным рекомендовать подобное произвольное смешение, предлагая вместо него для византийской литургии два альтернативных Евхаристических канона западной традиции:
          • Литургия священномученика Ипполита Римского - в настоящее время наиболее распространённый и наиболее экуменический западный чин, имеющий общие корни со Златоустовой. Предлагается в основном варианте для амвросиано-аквилейского обряда, то есть без переструктурирования под римский формат. Может использоваться при наличии Участников католической или высокоцерковной протестантской традиции, а также при необходимости отслужить по короткому чину.
          • Литургия святителя Тихона, которая служится православными западного обряда Антиохийского патриархата и РПЦЗ, а также некоторыми англиканами. Опционально восстановлены [[в двойных квадратных скобках]] изначальные фрагменты из Liber Precum Publicarum, а также в одном месте (на Возношении) формулировка по древнему Сарумскому обряду. Может использоваться при наличии Участников англиканской или епскопальной традиции, а также жителей республик и регионов бывшей РСФСР или беженцев из так называемой "россии".
          При этом Установительные слова и Эпиклезис унифицированы по Златоустовой литургии. Прочие же переменные молитвы для обоих альтернативных чинов взяты из Литургии Апостола Петра по Временному Служебнику.

          Данные рекомендации и чинопоследование имеют нормативный статус до возможных замечаний Литургической комиссии при Постоянном Освященном Синоде, санкционированных либо НАМИ, либо Поместным Собором.
          Конфессии существуют только в головах.
          Проблема христианского единства - это лично ты и никто другой.

          Комментарий

          • Гориэк
            Ис.40:31
            • 22 June 2021
            • 1133

            #20
            Предстоятель оффлайн облачається в богослужбові ризи і чинить приготування (проскомідію) за традиційним або за альтернативним чином. Учасники на своїх місцях готують і приносять чисті паперові серветки, на які ставлять чисті, назажвди відділені на це блюдце з акуратним шматочком хліба необхідного за кількістю учасників розміру та рюмку з відповідною кількістю (розчиненого) вина.
            Після вирішення організаційних питань і тестування технічних засобів звязку співається гімн у форматі підспівування на кожному місці за одним з Учасників. На Службі Божій сщмч. Іполита Римського або свт. Тихона це може бути Велике Славословя до слів Ти Єдиний Святий, Ти Єдиний Господь, Ісус Христос, задля слави Бога Отця. Амінь.

            Предстоятель:Благословенне Царство Отця, і Сина, і Святого Духа, нині, і повсякчас, і на віки вічні.
            Учасники:Амінь. Або починаючи з другої частини благословення (після ), де є такий звичай.

            Тропар. Слава І нині. Кондак.

            П:Молитва Трисвятого:
            v На Службі Божій свт. Іоана Золотоустого:
            Боже Святий, Ти в святих перебуваєш, Тебе трисвятим голосом серафими оспівують і херувими славлять, і всі небесні сили Тобі поклоняються. Ти привів усе з небуття до існування, створив чоловіка на образ Свій і подобу і всякими дарами його прикрасив. Кожному, хто просить, Ти даєш премудрість і розум, не відкидаєш і грішника, а встановлюєш покаяння для спасіння. Ти сподобив нас, смиренних і недостойних рабів Твоїх, і в цю годину стати перед славним Твоїм жертовником і належне Тобі поклоніння і хвалу приносити. Сам, Владико, прийми з наших грішних уст трисвяту пісню, зглянься на нас з милосердя Твого, прости нам усяку провину вільну і невільну, освяти наші душі і тіла, і дай нам побожно служити Тобі всі дні життя нашого, молитвами пресвятої Богородиці і всіх святих, що від віку Тобі угодили. Бо Ти Святий єси, Боже наш, і Тобі славу і Трисвяту пісню віддаємо, Отцю, і Сину, і Святому Духові, нині, і повсякчас, і на віки вічні.
            v На Службі Божій сщмч. Іполита Римського або свт. Тихона:
            Колекта дня. Або: Подай, Господи, вірним рабам Твоїм правицею Твоєю з небес допомогу, щоб у Тебе всім серцем просили на благо, і їхні гідні прошення до виконання спрямуй. Через Ісуса Христа, Господа нашого, з Яким Ти живеш і царствуєш у єдності Святого Духа, Боже, на віки вічні.
            У:Амінь. Святий Боже, Святий Кріпкий, Святий Безсмертний, помилуй нас.
            (тричі. За звичаєм може співатися різними мовами)
            Слава... І нині... Святий Безсмертний, помилуй нас.
            Святий Боже, Святий Кріпкий, Святий Безсмертний, помилуй нас.

            Учасник читає старозаповітнє читання з вечірньої, якщо є.

            П: Мир тобі.
            У1: І духові твоєму.

            Предстоятель виголошує стих пcалма (прокимен), який повторюють усі Учасники. Начтупні стихи Учасники виголошують за розодвіленою чергою і разом всі знову повторюють прокимен. В кінці Предстоятель знову виголошує першу половину прокимна, Учасники закінчують другою.

            Другий Учасник читає апостольське читання.

            П: Мир тобі.
            У2: І духові твоєму.
            П: Алилуя, алилуя, алилуя.

            Учасники за чергою виголошує стихи пcалма і разом відповідають трикратним Алилуя.

            П: Засвіти в серцях наших, Чоловіколюбче Владико, нетлінне світло Богопізнання Твого, і відкрий мисленні очі наші на розуміння Євангельської проповіді Твоєї. Всели в нас страх блаженних заповідей Твоїх, щоб ми, подолавши всі тілесні похоті, провадили духовне життя і думали, і чинили все вгодне Тобі. Бо Ти єси світло душ і тіл наших, Христе Боже, і Тобі славу віддаємо з Предвічним Твоїм Отцем і Всесвятим і Благим і Животворчим Твоїм Духом нині, і повсякчас, і на віки вічні.
            У:Амінь.

            Предстоятель читає Євангеліє.
            У: Слава Тобі, Господи, слава Тобі.

            І починається, як кого спонукає серце та Дух Святий, обговорення на тему прочитаних уривків, де може висловитися кожен з Учасників.

            Далі Предстоятель виголошує:
            Промовимо всі з усієї душі і з усього розуміння нашого, промовимо.
            Учасники:Господи, помилуй.

            У1: Помилуй нас, Боже, з великої милости Твоєї, молимось Тобі, вислухай і помилуй.
            У:Господи, помилуй.
            У2: За мир з неба і спасіння душ наших Господеві помолімось.
            У: Господи, помилуй.
            У3: За спокій всього світу, за добрий стан святих Божих Церков і за з’єднання всіх Господеві помолімось.
            У: Господи, помилуй.
            У4: За наші міста, (села) і країни, і за тих, що по вірі живуть у них, Господеві помолімось.
            У: Господи, помилуй.
            Тут власні прохання Учасників з відповіддю Господи, помилуй на кожне.
            П: За принесені чесні дари Господеві помолімось.
            У: Господи, помилуй.
            П: Щоб визволитися нам від усякої журби, гніву, небезпеки та недолі, Господеві помолімось.
            У: Господи, помилуй.
            П: Заступи, спаси, помилуй і охорони нас, Боже, Твоєю благодаттю.
            У: Господи, помилуй.
            П:Молитва Принесення:
            v На Службі Божій свт. Іоана Золотоустого:
            Господи Боже Вседержителю, Єдиний Святий, Ти приймаєш жертву хвали від тих, що всім серцем призивають Тебе! Прийми ж благання і від нас, грішних, та принеси його до святого Твого жертовника, і сподоби нас гідно приносити Тобі дари і жертви духовні за наші гріхи і людську несвідомість. І сподоби нас знайти благодать у Тебе, щоб була приємна Тобі жертва наша і щоб Благий Дух благодаті Твоєї вселився в нас, і в принесених дарах цих, і в усіх людях Твоїх,
            v На Службі Божій сщмч. Іполита Римського або свт. Тихона:
            Нехай буде милостивим і сприятливим Тобі це приношення, яке ми приносимо Тобі задля спасіння та доброго стану рабів Твоїх, за кого ми благаємо милістю Твою та за всіх християн, живих і померлих; щоб вони милосердям Твоїм отримали прощення гріхів і нагороду вічного блаженства, вірного перебування в похвалі Твоїй на честь і славу Твого імені
            Або чергова молитва «Над приношенням» амвросіано-аквілейського чину з власним закінченням або з цим загальним:
            П: Щедротами Єдинородного Сина Твого, що з Ним благословенний Ти, з Пресвятим і Благим і Животворчим Твоїм Духом, нині, і повсякчас, і на віки вічні.
            У:Амінь.


            П: Мир усім.
            Н:І духові твоєму.
            П:Вітаймо один одного любов’ю Христовою.

            У:ВозлюблюТебе, Господи, кріпосте моя. Господь – твердиня моя і пристановище моє. (Пс. 17:2­3)
            П: Христос посеред нас!
            У:І є, і буде.

            Присутні разом оффлайн обмінюються поцілунками або рукостисканнями з цими ж словами.

            Якщо дозволяє час, може бути прочитаний Символ віри як свідчення єдності Христової віри Учасників.
            Конфессии существуют только в головах.
            Проблема христианского единства - это лично ты и никто другой.

            Комментарий

            • Гориэк
              Ис.40:31
              • 22 June 2021
              • 1133

              #21
              Предстоятель, схиливши голову: Помоліться за мене, брати та сестри.
              У:Дух Святий нехай найде на тебе, і сила Вишнього нехай осінить тебе (Лк. 1:35).
              П: Той же Дух допомагає нам у всі дні життя нашого.
              У:Амінь.


              П: Станьмо побожно, станьмо зо страхом. Будьмо уважні, щоб у спокої святу жертву приносити.
              У: Милість, спокій і жертву хвали.
              Предстоятель, благословляючи Учаснків у камеру: Благодать Господа нашого Ісуса Христа і любов Бога і Отця і причастя Святого Духа нехай буде зо всіма вами.
              Н: І з твоїм духом.
              П: До неба піднесімо серця.
              Н: Піднесли до Господа.
              П: Принесімо подяку Господеві.
              Н: Достойно і праведно.


              П: Префація:
              v На Службі Божій свт. Іоана Золотоустого:
              Достойно і праведно є Тебе славити, Тебе благословити, Тебе хвалити, Тобі дякувати, Тобі поклонятися на всякому місці влади Твоєї. Ти єси Бог Несказанний, Неосяжний розумом, Невидимий, Незбагненний, завжди Сущий і завжди Незмінний, Ти і Єдинородний Син Твій, і Дух Твій Святий. Ти з небуття до буття нас привів, а коли ми впали в гріх, Ти знову нас підніс, і безперестанно все діяв, поки нас на небо привів і будуче Царство Твоє нам дарував.
              За все це дякуємо Тобі, і Єдинородному Твоєму Синові, і Духові Твоєму Святому, за всі Твої до нас добродійства, які ми знаємо і яких не знаємо, за явні і неявні. Дякуємо Тобі і за цю службу, що з рук наших Ти зволив прийняти, хоч і стоять перед Тобою тисячі архангелів і незчисленні міріади ангелів, шестикрилих і многооких херувимів і серафимів, що високо витають на крилах, пісню перемоги співають, виголошують, викликують і промовляють.
              v На Службі Божій сщмч. Іполита Римського:
              Воістину, достойне це, щоб ми Тобі складали подяку, і праведне, щоб ми Тебе прославляли, святий Отче, бо тільки Ти – Бог живий та істинний. Ти предвічний та існуєш повіки, перебуваючи у недосяжному світлі. Тільки Ти є добрий, і як єдине джерело життя Ти все створив, щоб наповнити свої створіння благословенням і багатьох з них ощасливити сяйвом Твого світла.
              Предстоять бо перед Тобою незліченні воїнства Ангелів, котрі вдень і вночі служать Тобі і, споглядаючи славу Твого обличчя, безустанно Тебе прославляють. Єднаючись із ними, ми разом з усім піднебесним створінням, що славить Тебе нашими устами, з радістю прославляємо Твоє Ім’я, співаючи:
              v На Службі Божій свт. Тихона:
              Достойно і праведно, слушно і спасенно повсякчас і на кожному місці складати подяку Тобі, Господи, Отче святий, Вседержителю, Вічний Боже, Несказанний, Неосяжний розумом, Невидимий, Незбагненний, завжди Сущий і завжди Незмінний,
              Під час Адвенту додається: через Ісуса Христа, Який, здійснивши перше пришестя у тілесному впокоренні, виконав Твій задум стародавній і відкрив нам дорогу до вічного спасіння, щоб, вдруге прийшовши у величі Своєї слави, явити нам ті обітовані милості, яких ми, пильнуючи, слухняно очікуємо.
              На Різдво: що цього часу зволив Єдинородному Синові Твоєму народитися задля нас; що дією Святого Духа дав йому статися правдивою людиною й прийняти людське тіло від Матері Його Діви Марії, бути непорочним, щоб очистити нас від усякого гріху.
              На Богоявління: через Ісуса Христа, що в смертному людському тілі явив Свою славу, щоб і нас вивести з темряви й увести в преясне сяйво Своє.
              Під час Великого посту: Ти дарував дітям Твоїм цей спасенний час для відновлення їхніх душ, щоб, відмовившись від душевного свавілля, знехтувавши минучим, вони успадкували вічне.
              На Великдень: найперше ж належить Тобі хвала за преславне воскресіння Сина Твого, Господа нашого. Він є Пасхальний Агнець, принесений в жертву за нас, що зняв гріхи зі світа; і смертю Своєю зруйнував смерть, і воскресінням Своїм придбав для на вічне життя.
              На Вознесіння: через улюбленого Сина Твого Ісуса Христа, Господа нашого; що після преславного Воскресіння Свого врочисто явився Апостолам Своїм і перед їхнім зором вознісся на небо, приготувати місце для нас, щоб де Він, і ми туди вознеслися й царствували з Ним у славі.
              На Пятидесятницю: через Ісуса Христа Господа нашого, що задля Його найвірнішої обітниці цього часу Дух Святий зійшов з неба раптовим потужним гомоном, наче вітер буйний в подобині палаючих язиків, і просвітив Апостолів; навчив їх і попровадив їх до повної правди; даруючи їм дари говорити мовами, а також відвагу й непохитне завзяття безнастанно проповідувати Євангеліє всім народам. Через це й ми вийшли із темряви та блукання на ясне світло пізнання тебе й Сина Твого Ісуса Христа.
              ЗАГАЛЬНЕ ЗАКІНЧЕННЯ: Тим же з Ангелами й Архангелами, і всіма небесними силами виголошуємо й величаємо nреславне Імя Твоє, вихвалючи Тебе повсякчасно, словами:
              Або чергова префація за амвросіано-аквілейськм чином.

              У: Свят, Свят, Свят, Господь Саваоф!
              Повні небо і земля слави Твоєї!
              Осанна в вишніх!
              Благословен, хто йде в ім’я Господнє!
              Осанна в вишніх!

              Предстоятель, розвівши руки: Спомин:
              v На Службі Божій свт. Іоана Золотоустого:
              З цими блаженними силами, Владико Чоловіколюбче, і ми виголошуємо і промовляємо: Святий єси і Пресвятий, Ти, і Єдинородний Твій Син, і Дух Твій Святий. Святий єси і Пресвятий, і велична слава Твоя. Ти світ Твій так полюбив, що й Сина Свого Єдинородного віддав, щоб усякий, хто вірує в Нього, не загинув, а мав життя вічне. (складає руки)
              Він, прийшовши і діло нашого спасіння виконавши, в ніч, коли виданий був, а правдивіше, коли Він Сам Себе віддав за життя світу, взяв хліб у святі Свої і пречисті і непорочні руки, подякувавши, благословивши, освятивши, розломивши, дав святим Своїм ученикам і апостолам і сказав:
              v На Службі Божій сщмч. Іполита Римського:
              Дякуємо Тобі, Боже, через улюбленого Отрока Твого Ісуса Христа, Якого в останні часи Ти послав нам Спасителем, Відкупителем і Вісником волі Твоєї, Який є Словом, невіддільним від Тебе, Яким все створено за волею Твоєю, Якого Ти послав з небес у лоно Діви і Який, будучи зачатий у утробі, втілився і явлений Сином Твоїм, народженого від Духа Святого і від Діви. Виконуючи волю Твою і створюючи Тобі святий народ, Він простяг руки, щоб звільнити від страждань тих, хто вірує Тобі.
              (складає руки)
              Він, добровільно віддаючись стражданню, щоб скрушити смерть і розбити кайдани диявола, скасувати пекло і явити світло праведникам, пригвоздити вирок і оголосити воскресіння, взяв хліб і, складаючи Тобі подяку, розламав і дав Своїм учням, кажучи:
              v На Службі Божій свт. Тихона:
              Боже, Отче наш небесний, [[ми недостойні приєднати свої грішні голоси до співу цих блаженних сил, тим більше, приступити до цього Столу Твого. Ми негідні й того, щоб збирати кріхти з-під нього. Ми й не думаємо, Господи милосердний, вповати на власну нашу праведність – лише на Твою пребагату й превелику милість, бо Ти єси той самий Господь, що завжди милуєш і спасаєш.]] Ти з превеликої любови Твоєї дав Єдинородного Сина Твого Ісуса Христа смертю постраждати на хресті за наше відкуплення. Він одним принесенням Себе самого здійснив повну, звершену й достатню жертву за гріхи цілого світу, та й установив і в Євангелії Своїй наказав нам здійснювати вічний її спомин, аж доки Він знов прийде в славі. (складає руки)
              Бо тої самої ночі, котрої зраджений був, узяв хліб і, віддавши хвалу, переломав і дав ученикам Своїм, кажучи:

              Предстоятель підносить хліб, а кожен з учасників вказує правицею на свій хліб:
              Прийміть, споживайте – це є Тіло Моє, що за вас ламається навідпущення гріхів.
              У:Амінь.

              П: Так само і чашу після вечері, промовляючи:
              Предстоятель підносить чащу, а кожен з учасників вказує правицею на свою:
              Пийте з неї всі – це є Кров Моя Нового завіту, що за вас і забагатьох проливається на відпущення гріхів.
              У:Амінь

              П: Це чиніть на спомин про Мене, бо кожного разу, коли споживаєте хліб цей і п’єте чашу цю, – звіщаєте Мою смерть, визнаєте Моє воскресіння.
              У: Смерть Твою, Господи, звіщаємо, і воскресіння Твоє визнаємо.

              П: Анафора:
              v На Службі Божій свт. Іоана Золотоустого:
              Тому, споминаючи цю спасенну заповідь і все, що ради нас сталося: хрест, гріб, воскресіння на третій день, на небо вшестя, праворуч сидіння, друге і славне знову пришестя, (схрестивши руки, підносить хліб і чашу) Твоє від Твоїх Тобі приносимо за всіх і за все.
              v На Службі Божій сщмч. Іполита Римського:
              Споминаючи смерть і воскресіння Твого Сина, (схрестивши руки, підносить хліб і чашу) жертвуємо Тобі, Боже, хліб життя й чашу спасіння і дякуємо за те, що Ти нас удостоїв предстати перед Тобою і Тобі служити.
              v На Службі Божій свт. Тихона:
              Тому, Господи, і ми, раби Твої, споминаючи Христа Господа нашого і Бога блаженне страждання і з аду воскресіння і на небеса славне возходження, (схрестивши руки, підносить хліб і чашу) жертвуємо Твоїй славній величності зі створених Тобою земних дарів і від цілого серця дякуємо Тобі за безмірні блага, які Ти даруєш нам через це.

              У: Тобі співаємо,
              Тебе благословимо,
              Тобі дякуємо, Господи,
              і молимось Тобі, Боже наш.
              Предстоятель в цей час тихо промовляє: Ще [зібрані крізь відстань в єдиному Дусі Твоєму] приносимо Тобі цю розумну й безкровну службу, і під кінець співу ставить Святі дари.

              П: Епіклеза:
              і просимо, і молимо, і благаємо: пошли Духа Твого Святого на нас і на предложені Дари ці

              * Варіант 1, якй рекомендується:
              Предстоятель благословляє хліб перед ним, а кожен з Учасників вказує на свій хліб:
              П:
              І створи хліб цей + Чесним Тілом Христа Твого.
              У: Амінь.

              Предстоятель благословляє чашу перед ним, а кожен з Учасників вказує на своє вино:
              П:А те, що в чаші цій, + Чесною Кров’ю Христа Твого.
              У:Амінь.

              Предстоятель благословляє ті й другі Святощі, а кожен з Учасників вказує на ті, що перед ним:
              П: + Перетворивши Духом Твоїм Святим.
              У:Амінь, амінь, амінь.

              Всі роблять земний поклон перед Тілом і Кровю Христовими.

              * Варіант 2, який дозволяється:
              Предстоятель благословляє хліб перед ним:
              П:
              І створи хліб цей + Чесним Тілом Христа Твого.
              У: Амінь.

              Кожен з Учасників в свою чергу підносить до камери свій хліб на патені, предстоятель кожного разу благословляє зображення на моніторі, повторюючи ті ж самі слова з тією ж відповіддю.
              Предстоятель благословляє чашу перед ним:
              П:А те, що в чаші цій, + Чесною Кров’ю Христа Твого.
              У:Амінь.

              Кожен з Учасників в свою чергу підносить до камери свою судину, предстоятель кожного разу благословляє зображення на моніторі, повторюючи ті ж самі слова з тією ж відповіддю. Після цього учасник поветрає камеру так, щоб на моніторі були разом хліб і чаша.
              Предстоятель благословляє ті й другі Святощі:
              П: + Перетворивши Духом Твоїм Святим.
              У:Амінь, амінь, амінь.

              Предстоятель по черзі знаменує кожне зображення, повторюючи ті ж самі слова. Учасник відповідає Амінь, амінь, амінь і вклоняється доземно перед Тілом і Кровю Христовими. В кінці земний поклон перед Святим Дарами робить предстоятель.
              Конфессии существуют только в головах.
              Проблема христианского единства - это лично ты и никто другой.

              Комментарий

              • Гориэк
                Ис.40:31
                • 22 June 2021
                • 1133

                #22
                П: Інтерцесія:
                v На Службі Божій свт. Іоана Золотоустого:
                Щоб стали вони нам на тверезість душі, на відпущення гріхів, на спільність із Святим Твоїм Духом, на осягнення Царства Небесного, на уповання на Тебе, не на суд або осуд. Ще приносимо Тобі це розумне служіння за у вірі спочилих праотців, отців, патріярхів, пророків, апостолів, проповідників, благовісників, мучеників, сповідників, посників і за усяку душу праведну, у вірі спочилу, особливо за пресвяту, пречисту, преблагословенну, славну Владичицю нашу Богородицю і Вседіву Марію, за святого Іоана, пророка, Предтечу й Хрестителя, за святих славних і всехвальних апостолів, святого… (ім’я), що його пам’ять сьогодні творимо, і за всіх святих Твоїх, молитвами їх зглянься на нас, Боже. І пом’яни всіх спочилих в надії на воскресіння і життя вічне … (імена померлих з граматки), і упокой їх там, де сяє світ лиця Твого.
                Ще молимось Тобі, пом’яни, Господи, всіх єпископів, що правдиво навчають слова Твоєї істини, все пресвітерство, у Христі дияконство і всякий священний чин.
                Ще приносимо Тобі розумну цю службу за всесвіт, за Святу Соборну і Апостольську Церкву, і за тих, що в чистоті і побожному житті перебувають, за наші країни, уряд і військо їхні. Дай їм, Господи, спокійне урядування, щоб і ми за їх спокоєм тихе й сумирне життя провадили у всякому благочесті та чистоті.
                Пом’яни, Господи, наші міста (і села), в яких живемо, і всяке місто, село і країну, і тих, що по вірі живуть в них.
                Пом’яни, Господи, тих, що на морі, в дорозі, в недузі, в тяжкій праці, в полоні, і спаси їх. Пом’яни, Господи, тих, що дари приносять і добро діють у святих Твоїх Церквах та пам’ятають за вбогих, і на всіх нас пошли ласку Твою.
                І дай нам єдиними устами і єдиним серцем славити і оспівувати пречесне і величне ім’я Твоє, Отця, і Сина, і Святого Духа, нині, і повсякчас, і на віки вічні.
                v На Службі Божій сщмч. Іполита Римського:
                Пам’ятай, Боже, про Твою Церкву, розпорошену по всій землі. Вдосконалюй її в любові разом з усіма єпископами, всім духовенством та народом Божим.
                Пам’ятай також про наших померлих братів і сестер (імена померлих з граматки), що заснули з надією воскресіння, та про всіх, котрі в Твоїй благодаті відійш ли з цього світу. Приведи їх до світла Твого обличчя. Просимо Тебе: помилуй всіх нас і дай нам участь у вічному житті з Пресвятою Богородицею Дівою Марією, зі святим Йосифом, Її Обручником, з блаженними Апостолами, (зі святим H. святі дня) і всіма святими, котрі впродовж віків були Тобі угодні, щоб ми разом з ними славили і величали Тебе
                (складає руки)
                через Твого Сина Ісуса Христа,
                (беручи дискос з Хлібом і Чашу, підносить їх)
                через Якого Тобі слава и честь, Отцю и Сину зі Святим Духом у Святій Церкві Твоїй нині і повсякчас и на віки вічні.
                v На Службі Божій свт. Тихона:
                Дай, щоб ми, приймаючи їх згідно зі святою установою Твого Сина, нашого Спасителя Ісуса Христа, на згадку про Його смерть і страсті, могли бути причасниками Його Пресвятого Тіла і Крові. Щиро бажаючи Твоєї Батьківської благости, смиренно молимо Тебе милостиво прийняти цю нашу жертву хвали і подяки, через заслуги і смерть Сина Твого Ісуса Христа, і через віру в Його Кров, щоб ми і вся Церква Твоя отримали відпушення гріхів і всі плоди Його страждань. Приносимо і жертвуємо Тобі, Господи,
                самих себе, душі і тіла наші, щоб були Тобі в жертву розумну, святу і живу; смиренно благаючи Тебе, щоб ми та всі інші, хто буде учасником цього святого Причастя, могли гідно прийняти найцінніші Тіло і Кров Твого Сина Ісуса Христа, наповнитися Твоєю благодаттю і небесним благословенням. І [[дай нам, Господи милосердний, споживати Тіло улюбленого Сина Твого Ісуса Христа, й пити Кров Його на те, щоб грішні наші тіла очистилися Його Тілом, а душі наші умилися в його дорогоцінній Крові, і]] зроби нас єдиним Тілом з Ним, щоб нам навікн пробувати в Ньому, а Йому в нас.
                (Простираючи руки):
                Пам'ятай також, Господи, спочилих рабів Твоїх, що пішли від нас зі знаменням віри і тих, хто в спокої спочиває (імена померлих з граматки) Їм, Господи, і всім у Христі спочилм, молимо Тебе, даруй світло і вічний спокій.
                Також і нам, є себе в груди правицею) грішним служителям Твоїм, що покладають надію на Твою нескінченну милість, (розводить руки) даруй бути співучасниками у спілкуванні святих апостолів і мучеників Твоїх - з Іоанном, Стефаном, Матвієм, Варнавою, Ігнатієм, Олександром, Марцелліном, Петром, Феліцитатою, Перпетуєю, Агатою, Люцією, Агнетою, Цецилією, Анастасією, (Ельтедредою та Гетрудою) і всіма Святими Твоїми, до сонму яких, благаємо, нас приєднай. (складає руки)
                І хоча ми негідні є себе в груди правицею) через численні наші гріхи принести Тобі жертву та їсти від неї, але благаємо Тебе прийняти наш обовязок і служіння, не зважаючи на наші заслуги, але прощаючи наші гріхи. Через Ісуса Христа, Господа Нашого,
                (знимає з Чаші покровець і схиляє голову)
                через Якого і з Яким у єдності Святого Духа
                (бере Агнця вказівним та великим пальцем правиці та, тримаючи Чашу в лівиці, знаменує її Агнцем від вінця до вінця, продовжуючи: )
                вся честь і слава Тобі, Отче Вседержителю, на віки вічні.
                Н: Амінь

                [[Один з Учасників співає:
                Достойно є, і це є істина,
                славити Тебе, Богородицю,
                завжди славну і пренепорочну
                і Матір Бога нашого.
                Чеснішу від херувимів
                і незрівнянно славнішу від серафимів,
                що без істління Бога Слово породила,
                дійсну Богородицю, Тебе величаємо.
                Або задостойник свята]]

                Предстоятель, благословляючи Учасників, виголошує:
                Нехай же будуть милості великого Бога і Спаса нашого Ісуса Христа з усіма вами.
                У: І з духом твоїм.
                П: Всіх святих пом’янувши, ще і ще у спокої Господеві помолімось.
                У: Господи, помилуй.
                У1: За принесені і освячені Чесні Дари Господеві помолімось.
                У: Господи, помилуй.
                У2: Щоб Чоловіколюбець Бог наш, прийнявши їх у святий, і наднебесний, і мислений Свій жертовник, як духовні пахощі, послав нам божественну благодать і дар Святого Духа, помолімось.
                У: Господи, помилуй.
                У3: Щоб визволитися нам від усякої журби, гніву, небезпеки та недолі і неосуждено прийняти небесні и безсмертні Дари, помолімось.
                У: Господи, помилуй.
                П: Заступи, спаси, помилуй і охорони нас, Боже, Твоєю благодаттю.
                У: Господи, помилуй.
                У1: Щоб Святі Дари стали всім, хто приймає їх, на ствердження віри, любові нелицемірної, терпіння досконалого, твердої надії, впевненості, здоров'я, радості та відновлення духу і міцності тіла для наповнення благодаті та всякого небесного благословення, у Господа просімо.
                У: Подай, Господи.
                У2: Щоб, наситившись Божественного Дару та Святих Таїн, оновитися нам життям своїм у блаженне спілкування життя вічного і нетлінного і на відпущення гріхів, у Господа просімо.
                У: Подай, Господи.
                У3: Щоб Святі Тайни дарували нам небесне лікування і очистили гріхи нашого серця, у Господа просімо.
                У: Подай, Господи.
                У4: Щоб Святі Дари наповнили нас духовною поживою і тілесною допомогою послужили нам, у Господа просімо.
                У: Подай, Господи.
                П: Єдність віри і причастя Святого Духа виблагавши, самих себе і один одного, і все життя наше Христу Богові віддамо.
                У: Тобі, Господи.

                П: На Тебе покладаємо все життя і всю надію нашу, Владико Чоловіколюбче, і просимо, і молимо, і благаємо: сподоби нас причаститися Небесних Твоїх і Страшних Таїн, цієї священної і духовної Трапези, з чистим сумлінням, на відпущення гріхів, на прощення провин, на спільність із Духом Святим, на насліддя Царства Небесного, на сміливість перед Тобою, не на суд і не в осуд.
                v На Службі Божій свт. Іоана Золотоустого:
                І сподоби нас, Владико, безбоязно, неосудно насмілитись іменувати Тебе, Наднебесного Бога, Отцем, і промовляти:
                v На Службі Божій сщмч. Іполита Римського або свт. Тихона:
                Спасенними заповідями навченi i божественною настановою натхнені, насмiлюємося взивати:
                У: Отче наш, що єси на небесах,
                нехай святиться ім’я Твоє;
                нехай прийде Царство Твоє;

                нехай буде воля Твоя, як на небі, так і на землі.
                Хліба нашого щоденного
                дай нам сьогодні;
                і прости нам провини наші,
                як і ми прощаємо винуватцям нашим;
                і не введи нас у спокусу,
                але визволи нас від лукавого.

                П:Бо Твоє є Царство, і сила, і слава,
                Отця, і Сина, і Святого Духа,
                нині, і повсякчас, і на віки вічні.

                У:Амінь.


                П: Мир усім.
                У: І духові твоєму.
                П: Голови ваші вклоніть перед Господом.
                У: Тобі, Господи. (схиляють голови)

                v На Службі Божій свт. Іоана Золотоустого:
                П: Дякуємо Тобі, Царю Невидимий, що незчисленною Твоєю силою все сотворив і з великої ласки Твоєї все з небуття в буття привів. Сам, Владико, зглянься з неба на тих, що вклонили свої голови перед Тобою, бо не перед тілом і кров’ю вони вклонилися, а перед Тобою, Страшним Богом. Ти ж, Владико, принесені Дари на добро нам усім подай кожному по потребі: тих, що плавають, супроводь; з подорож німи на землі і в повітрі будь у путі; хворих зціли, Лікарю душ і тіл наших. Благодаттю, щедротами і чоловіколюбством Єдинородного Сина Твого, що з Ним благословен єси, з Пресвятим і Благим і Животворчим Твоїм Духом, нині, і повсякчас, і на віки вічні.
                v На Службі Божій сщмч. Іполита Римського або свт. Тихона:
                П: Господи Ісусе Христе, Ти сказав своїм Апостолам: Мир залишаю вам, мир мій даю вам. Не зважай на гріхи наші, але на віру Церкви своєї і, згідно з Твоєю волею, обдаруй її миром та єдністю, Ти, що живеш і царюєш на віки вічні.
                У: Амінь.

                Предстоятель і всі Учасники омивають руки, тричі промовляючи кожен: Боже, милостивий будь до мене, грішного. Кілька хвилин мовчазного зосередження.

                П: Зглянься, Господи Ісусе Христе, Боже наш, з святої оселі Твоєї і з престолу слави Царства Твого, і прийди освятити нас, Ти, що вгорі з Отцем сидиш і тут з нами невидимо пробуваєш; і сподоби могутньою Твоєю рукою подати нам Пречисте Тіло Твоє і Чесну Кров Твою.
                Підносячи Агнець над дискосом виголошує:
                Святеє – святим!
                У: Єдин Свят, Єдин Господь, Ісус Христос, на славу Бога Отця. Амінь.
                Предстоятель, ламаючи Святий Хліб: Розломлюється і розділюється Агнець Божий, розломлюваний і неподільний, що завжди споживається і ніколи не вичерпується, причасників освячує.
                В цей час на кожному місці Хліб ламається за кількістю оффлайн-Учасників, якщо їх більше одного. Один з Учасників співає причасний (кінонік) дня або свята, так щоб інші могли підспівувати. На Службі Божій сщмч. Іполита Римського або свт. Тихона це може бути Агнце Божий, що береш гріхи світу, помилуй нас (востаннє - даруй нам мир). Або конфракторій амвросіано-аквілейського обряду.

                (Якщо є звичай додавати до Крові Христової окріп, бажаючі можуть це робити на своєму місці зі словами Кипіння віри повне Духа Святого. Амінь. Але Предстоятель не виголошує їх уголос. Також не рекомендується вкладати частку Хліба в святу Чашу, оскільки в цьому нема ані практичної потреби, ні потреби в будь-якому символізмі, натомість є можливість наблизитися до первинної форми Тайної Вечері та Євхаристії апостольських часів, якою не варто зневажати.)
                Конфессии существуют только в головах.
                Проблема христианского единства - это лично ты и никто другой.

                Комментарий

                • Гориэк
                  Ис.40:31
                  • 22 June 2021
                  • 1133

                  #23
                  Предстоятель і Учасники:
                  Вірую, Господи, і визнаю, що Ти єси воістину Христос, Син Бога Живого, що прийшов на світ грішників спасти, між якими перший це я. Ще вірую, що це саме є Пречисте Тіло Твоє і це саме є Чесна Кров Твоя. Молюся отже Тобі: помилуй мене і прости мені провини мої вільні й невільні, чи то в слові, чи ділі, свідомі й несвідомі; і сподоби мене неосудно запричаститися Пречистих Твоїх Таїн на відпущення гріхів і на життя вічне. Амінь.
                  Вечері Твоєї тайної, Сину Божий, причасником мене сьогодні прийми, бо ворогам Твоїм тайни не розповім і цілування не дам Тобі, як Юда, але, як розбійник, визнаю Тебе: Помяни мене, Господи, у Царстві Твоїм. [[Помяни мене, Владико, у Царстві Твоїм. Помяни мене, Святий, у Царстві Твоїм.]] Нехай не на суд і не в осуд буде мені причастя Святих Твоїх Таїн, Господи, а на зцілення душі й тіла. Амінь.


                  Престоятель: Зі страхом Божим, вірою і любов’ю приступіть.
                  Кожен з Учасників, тихо: Ось приступаю до Безсмертного Царя.
                  Бере часточку на долоню правої руки, а ліву підкладає під неї із словами:
                  Чесне, і Пресвяте, і Пречисте Тіло Господа і Бога і Спаса нашого Ісуса Христа подається мені, недостойному чаду Божому (ім’я), на відпущення гріхів моїх і на життя вічне.
                  Побожно, зі страхом і всякою обережністю, споживає частку і бере в руку Чашу.
                  Чесної, і Пресвятої, і Пречистої Крови Господа і Бога і Спаса нашого Ісуса Христа причащаюся я, недостойне чадо Боже (ім’я), на відпущення гріхів моїх і на життя вічне. Амінь.
                  Тоді, витерши уста і край Чаші відділеною серветкою, каже:
                  Це торкнулося уст моїх, і відніме беззаконня мої, і гріхи мої очистить.

                  Коли всі причастилися, один з Учасників співає так, щоб інші могли підспівувати на своїх місцях:
                  Ми бачили Світло істинне,
                  прийняли Духа Небесного,
                  знайшли віру істинну,
                  Нероздільній Тройці поклоняємось,
                  бо Вона спасла нас.
                  Предстоятель, уклонившись, робить святою Чашею знак хреста над антимінсом, промовляючи: Благословенний Бог наш
                  І благословляє на камеру Чашею учасників:
                  завжди, нині, і повсякчас, і на віки вічні.
                  У:Амінь. Нехай сповняться уста наші похвалою Тобі, Господи, щоб ми оспівували славу Твою, бо Ти сподобив єси нас причаститися Святих Твоїх, Божественних, Безсмертних і Животворчих Таїн. Охорони нас у Твоїй святині, щоб кожний день ми навчалися правди Твоєї. Алилуя, алилуя, алилуя.

                  П: Молитва сповнення:
                  v На Службі Божій свт. Іоана Золотоустого:
                  Ти Сам єси сповнення Закону і пророків, Христе Боже наш, що сповнив усе, Отцем встановлене. Наповняй радістю та веселістю серця наші завжди, нині, і повсякчас, і на віки вічні.
                  v На Службі Божій сщмч. Іполита Римського або свт. Тихона:
                  Сповни, молимо Тебе, Господи, рабів Твоїх святого благословення Твого. Що ми прийняли устами, Господи, те нехай сприймемо чистою душею, і від дару тимчасового нехай буде нам вічне лікування. Тіло Твоє, Господи, яке ми прийняв, і Кров, від якої випили, нехай поєднаються з нашим нутром, i просимо, щоб плями грiху не лишилося на нас, відновленихчистим i святим Таїнством, Ти, що живеш и царюєш на віки вічні.
                  На останніх словах молитви Предстоятель, взявши Євангеліє, чинить ним над антимінсом знак хреста.
                  У:Амінь

                  П: Станьмо побожно, прийнявши Божественні, Святі, Пречисті, Безсмертні, Небесні і Животворчі, Страшні Христові Тайни, достойно подякуймо Господеві.
                  У: Дякуємо Тебе, Боже, на віки.
                  У1: За даровані нам Тіло и Кров Христові на спасіння и блаженного життя насолодження благословімо Господа.
                  У: Благословенний Ти, Боже, на віки.
                  У2: За те, що ми сподобилися приносить перед Його величчям Христову жертву і наші моління, прославимо Господа.
                  У: Слава Тобі, Боже наш, Слава Тобі.
                  У3: Щоб причастя святинь Його було нам на відвернення всякої злої справи, у напуття до життя вічного, у єдність і дарування Святого Духа, помолимося.
                  У: Господи, помилуй.
                  У4: Заступи, спаси, помилуй і охорони нас, Боже, Твоєю благодаттю.
                  У: Господи, помилуй.
                  П: Дня всього звершеного, святого, спокійного і безгрішного виблагавши, самі себе і один одного, і все життя наше Христу Богові віддамо.
                  У: Тобі, Господи.

                  П: Молитва виходу:
                  v На Службі Божій свт. Іоана Золотоустого:
                  Дякуємо Тобі, Владико Чоловіколюбче, Доброчинцю душ наших, що і сьогодні сподобив нас Небесних Твоїх і Безсмертних Таїн. Направ нашу путь, утверди всіх нас у страсі Твоїм, збережи наше життя і всі стопи наші утверди, молитвами та благаннями славної Богородиці і Вседіви Марії і всіх святих Твоїх.
                  v На Службі Божій сщмч. Іполита Римського або свт. Тихона:
                  Молимось Тобі, Господи, щоб це причащення очистило нас від усякої скверни тіла и духа, і зробило нас причасниками небесного через Господа нашого Ісуса Христа, Сина Твого,
                  Бо Ти єси освячення наше, і Тобі славу віддаємо, Отцю, і Сину, і Святому Духові, нині, і повсякчас, і на віки вічні.
                  У: Амінь.


                  П (благословляючи в камеру Учасників): Благословення Господнє на вас Його благодаттю і чоловіколюбством завжди, нині, і повсякчас, і на віки вічні.
                  У: Амінь.
                  П: В спокої вийдімо.
                  У: З іменем Господнім.

                  П:Слава Тобі, Христе Боже, надіє наша, слава Тобі.
                  Н:Слава Отцю, і Сину, і Святому Духові, і нині, і повсякчас, і на віки вічні. Амінь. Господи, помилуй (тричі). Благослови.

                  П: Христос (у неділю — що воскрес із мертвих, у свята відповідно), Істинний Бог
                  наш, молитвами пречистої Своєї Матері,
                  (святі, чия память у цей день вшановується, зі згадкою святого, чия Служба Божа відправлялася:

                  v На Службі Божій свт. Іоана Золотоустого:
                  святого отця нашого Іоана, архиєпископа Царгородського, Золотоустого,
                  v На Службі Божій сщмч. Іполита Римського:
                  священномученика Іполита, Антипапи Римського,
                  v На Службі Божій свт. Тихона:
                  священносповідника Тихона, архиєпископа Алеутського і Північноамерканського, останнього патріярха Московського,
                  ), помилує і спасе нас, бо Він Благий і Чоловіколюбець.
                  У: Амінь.

                  Після відключення кожен з Учасників, читаючи молитв після причащення, ретельно витирає свої судини відділеною серветкою, яку потім спалює. Судини зберігаються в молитовному кутку й не використовуються для іншого вживання, крім Євхаристії.
                  Конфессии существуют только в головах.
                  Проблема христианского единства - это лично ты и никто другой.

                  Комментарий

                  • Гориэк
                    Ис.40:31
                    • 22 June 2021
                    • 1133

                    #24
                    СЛУЖБА БОЖА ЗА ЧИНОМ АПОСТОЛЬСЬКИХ ПОСТАНОВ VII, 25-26
                    ДЛЯ КЕЛІЙНОЇ ВІДПРАВИ

                    Відправляється в скрутному становищі за браком часу або можливості відслужити за чином свт. Йоана Золотоустого.

                    Пресвітер робить [на схід] три поясних поклони й виголошує:
                    Благословен Бог наш завжди, нині, і повсякчас, і навіки вічні. Амінь

                    Царю Небесний, Утішителю, Душе істини,
                    що всюди єси і все наповняєш,
                    Скарбе добра і життя Подателю,
                    прийди і вселися в нас,
                    і очисти нас від усякої скверни,
                    і спаси, Милосердний, душі наші.
                    (Від Великодня до Вознесіння замість цієї стихири тропар:
                    Христос воскрес із мертвих, смертю смерть подолав
                    і тим, що в гробах, життя дарував (тричі).
                    Від Вознесіння до Пятидесятниці опускається)

                    Святий Боже, Святий Кріпкий, Святий Безсмертний, помилуй нас. (тричі)
                    Слава Отцю, і Сину, і Святому Духові і нині, і повсякчас, і на віки вічні. Амінь.

                    Пресвятая Тройце, помилуй нас;
                    Господи, очисти гріхи наші;
                    Владико, прости беззаконня наші;
                    Святий, зглянься і зціли немочі наші імени Твого ради.
                    Господи, помилуй (тричі).

                    Слава Отцю, і Сину, і Святому Духові
                    Тропар дня / свята або:
                    Пречистому образові Твоєму покланяємося, Милосердний, і просимо прощення провин наших, Христе Боже, бо Ти з Своєї волі благоволив зійти тілом на хрест, щоб визволити тих, що створив Ти, з неволі ворожої. Тому вдячно звертаємось до Тебе: Ти радістю наповнив усе, Спасе наш, що прийшов спасти світ.

                    І нині, і повсякчас, і на віки вічні. Амінь.
                    Кондак дня / свята або:
                    Милосердя джерелом бувши, сподоби нас Твоєї милости, Богородице, зглянься на людей грішних і покажи, як завжди, силу Твою, бо на Тебе надію покладаючи, співаємо Тобі «Радуйся», як колись Гавриїл, Безтілесних сил Архистратиг.

                    Отче наш, що єси на небесах, нехай святиться імя Твоє; нехай прийде Царство Твоє; нехай буде воля Твоя, як на небі, так і на землі. Хліб наш насущний дай нам сьогодні; і прости нам провини наші, як і ми прощаємо винуватцям нашим; і не введи нас у спокусу, але визволи нас від лукавого.

                    Вдягаючи єпитрахиль / столу: Благословен Бог наш, що проливає благодать Свою на служителів Своїх, мов миро на голову, що на бороду спливає, на бороду Ааронову, що спливає до краю одежі його. (Пс. 132:2)
                    (Якщо нема, то попередньо освячує заздалегідь приготовану чисту стрічку)

                    Благословенне Царство Отця, і Сина, і Святого Духа, нині, і повсякчас, і на віки вічні. Амінь.

                    Псалом / прокимен.

                    Читання Апостола.

                    Алилуя, алилуя, алилуя. Засвіти в серцях наших, Чоловіколюбче Владико, чисте світло Твого Богопізнання, і очі розуму нашого розкрий на розуміння Євангельської Твоєї науки. Дай нам страх блаженних заповідей Твоїх, щоб, перемігши всі тілесні пристрасті, ми провадили духовне життя, думали й чинили все угодне Тобі. Бо Ти єси Світло душ і тіл наших, Христе Боже, і Тобі славу віддаємо з Предвічним Твоїм Отцем і Всесвятим і Благим і Животворчим Твоїм Духом нині, і повсякчас, і на віки вічні. Амінь.

                    Читання Євангелія.

                    Слава Тобі, Господи, слава Тобі.

                    Розгортає антимінс / ілітон / корпорал / синдон, виголошуючи роздільно на кожен кут:
                    • На спомин Господа,
                    • Бога
                    • і Спаса нашого
                    • Ісуса Христа.
                    (Якщо нема, то попередньо освячує заздалегідь приготовану чисту хустку)
                    Амінь.

                    Боже, очисти мене, грішного. (робить земний поклон)

                    Наливаючи в чашу вино та воду:
                    Дякуємо Тобі, Отче наш, за святу лозу Давида, отрока Твого, яку Ти явив нам через Ісуса, Отрока Твого. Тобі слава повіки! (ставить чашу на антимінс)

                    Кладучи хліб на дискос:
                    Дякуємо Тобі, Отче наш, за життя і знання, яке Ти відкрив нам через Ісуса, Отрока Твого. Тобі слава повіки! (ставить дискос на антимінс)

                    До неба піднесімо серця - принесімо подяку Господеві.

                    Ще і ще дякуємо Тобі, Отче наш, за життя вічне, яке Ти відкрив нам через Ісуса, Отрока Твого, Яким Ти все створив і усім промишляєш, Якого і послав Ти на спасіння наше стати Людиною, Якому і благоволив Ти постраждати і померти, Якого ж воскресивши, Ти благоволив прославити і посадити праворуч Тебе, Яким і обітував Ти нам воскресіння мертвих.
                    За все це з ангелами і всіма Святими проголошуємо Твою славу, разом із ними взиваючи:

                    Свят, Свят, Свят Господь Саваоф, повне небо й земля слави Твоєї. Осанна в вишніх. Благословен, хто йде в ім'я Господнє. Осанна в вишніх!

                    Господь Ісус ночі тієї, як виданий був, узяв хліб, подяку віддав, і переломив, і сказав:

                    Прийміть, споживайте, це тіло Моє, що за вас ламається. Це робіть на спомин про Мене! Амінь.

                    Так само і чашу взяв Він по Вечері й сказав:

                    Ця чаша Новий Заповіт у Моїй крові. Це робіть, коли тільки будете пити, на спомин про Мене! Амінь.

                    Бо кожного разу, як будете їсти цей хліб та чашу цю пити, смерть Господню звіщаєте, аж доки Він прийде. (1Кор.11:23-26)

                    Тому і ми, споминаючи цю спасенну заповідь (підносить дискос і чашу, схрестивши руки) жертвуємо Тобі, Боже, хліб життя й чашу спасіння, і дякуємо за те, що Ти нас удостоїв предстати перед Тобою і Тобі служити, і благаємо, щоб Ти послав Духа Твого Святого на приношення Святої Церкви. (ставить на антимінс)

                    Як цей хліб був розсіяний на пагорбах і зібраний, став єдиним, так збери (знаменує дискос) Церкву Твою від кінців землі в Царство Твоє.
                    Збираючи її в одне, даруй (знаменує чашу) всім причасникам святині сповнення Духа Святого для ствердження віри в істині.
                    Ще дякуємо, Отче наш, за чесну кров Ісуса Христа, пролиту за нас, і за чесне тіло, якого і вмістообраз цей звершуємо, (знаменує обидві святині) Який чиноположив нам сповіщати смерть Його, через Якого Тобі і слава навіки. Амінь.

                    Робить земний поклон, певний час перебуваючи в мовчанні. Може молитися подумки за живих та спочилих.

                    Омиваючи руки: Зглянься, Господи Ісусе Христе, Боже наш, з святої оселі Твоєї і з престолу слави Царства Твого, і прийди освятити нас, Ти, що вгорі з Отцем сидиш і тут з нами невидимо пробуваєш; і сподоби могутньою Твоєю рукою подати мені Пречисте Тіло Твоє і Чесну Кров Твою, а через мене і всім людям.

                    Тричі вклоняється, кожного разу промовляючи: Боже, милостивий будь до мене, грішного.

                    Підносячи Тіло Христове:
                    Святеє - святим!
                    Єдин Свят, Єдин Господь, Ісус Христос, на славу Бога Отця. Амінь.
                    Господи, я не достойний, щоб Ти прийшов до мене, але скажи лише слово, i одужає душа моя.

                    Ламаючи святий Хліб: Розломлюється і розділюється Агнець Божий, розломлюваний і неподільний, що завжди споживається і ніколи не вичерпується, і причасників освячує.
                    (Якщо треба приготувати лише один Агнець для Служби Ранішосвячених, або якщо служиться заради самопричащення через смертельну небезпеку, ламається лише на дві частини)

                    Пом’яни мене, Господи, у Царстві Твоїм.
                    Пом’яни мене, Владико, у Царстві Твоїм.
                    Пом’яни мене, Святий, у Царстві Твоїм.
                    Нехай не на суд і не в осуд буде мені причастя Святих Твоїх Таїн, Господи, а на зцілення душі й тіла. Амінь.

                    Взявши з дискоса правицею частину Тіла Христового, акуратно перегортає, підклавши під праву долонь ліву.
                    Причащаюся я, недостойний раб Божий (ім'я), Чесного, і Пресвятого, і Пречистого Тіла Господа і Бога і Спаса нашого Ісуса Христа на відпущення гріхів своїх і на життя вічне. І приймає від Тіла.

                    І пивши з Чаші:
                    Причащаюся я, недостойний раб Божий (ім'я), Чесної, і Пресвятої, і Пречистої Крови Господа і Бога і Спаса нашого Ісуса Христа на відпущення гріхів своїх і на життя вічне.

                    Тоді вкладає інші частки (частку) в дарохоронительницю / дароносицю (а якщо служиться заради самопричащення через смертельну небезпеку, то в Чашу), промовляючи: Спаси, Боже, людей Твоїх і благослови насліддя Твоє.

                    Мовчки обтирає губкою крихти з дискоса в Чашу, споживає Святі Дари і згортає антимінс.

                    Дякуємо Тобі, Боже і Отче Ісуса, Спаса нашого, за Святе Причастя, яким Ти вселився в нас, і в розумі і вірі, та любові, і безсмерті, що Ти дав нам Ісусом, Отроком Твоїм. Ти, Владико Вседержителю, Боже всього, Який створив Ним світ і те, що в ньому, і закон насадив у душах наших, і до причастя наперед приготував людей, Боже святих і непорочних наших отців Авраама й Ісаака, та Якова, вірних рабів Твоїх, Боже сильний, вірний та істинний, і правдивий в обітуваннях, Який послав на землю Ісуса, Христа Твого, з людьми пожити як людину, Бога суще Слово і Людину, і оману з кореня знищити. Сам і нині пом’яни Ним святу Церкву цю, яку Ти стяжав чесною кров’ю Христа Твого, і звільни її від усякого зла і доверши її в любові Твоїй та в істині Твоїй, і збери її від чотирьох вітрів, освячену, у Царство Твоє, яке Ти їй приготував. Маранафа, осанна Синові Давидовому, благословенний, хто йде в ім’я Господнє, Бог Господь, і явився нам у плоті. Амінь.

                    В спокої вийду з іменем Господнім.

                    Знімає єпитрахиль.

                    Слава Тобі, Христе Боже, надіє наша, слава Тобі.
                    Слава Отцю, і Сину, і Святому Духові, і нині, і повсякчас, і на віки вічні. Амінь.
                    Господи, помилуй. (тричі)
                    Христос (у неділю що воскрес із мертвих, у Господні свята відповідно), Істинний Бог наш, молитвами пречистої Своєї Матері, святих славних і всехвальних апостолів, священномученика Климента, Папи Римського, і святого (імя святого, що його храм), і святих (імя святих, що їх память у той день), і всіх святих, помилує і спасе нас, бо Він Милосердний і Чоловіколюбець. Амінь.
                    Последний раз редактировалось Гориэк; 08 May 2025, 04:11 AM.
                    Конфессии существуют только в головах.
                    Проблема христианского единства - это лично ты и никто другой.

                    Комментарий

                    Обработка...