Чьи братские уши торчат из волынской трагедии?

Свернуть
X
 
  • Время
  • Показать
Очистить всё
новые сообщения
  • Andrij
    учащийся

    • 14 October 2010
    • 4968

    #1

    Чьи братские уши торчат из волынской трагедии?

    Чьи "братские" уши торчат в истерике вокруг годовщин Волынской трагедии?
    11 июля 2013, 19: 13


    Ежи Гедройц - влиятельный польский мыслитель, публицист - всю жизнь отстаивал идею примирения поляков с братскими народами, в частности, с украинцами.

    На колонках эмигрантского журнала "Культура" он призывал поляков забыть о претензиях на "всходные кресы"(земли, густо заселенные украинцами, которые были в составе Польши, но отошли в СССР, в том числе в УССР) и думать, как обустроить Польшу в нынешних границах.

    Возмущенные поляки его спрашивали в письмах: "Сколько Вам заплатить, чтобы Вы такого не писали!"?

    Сам Ежи Гедройц так объяснял необходимость примирения с украинцами:
    "Наше отношение к национальным меньшинствам такое же, как к соседним с нами народам - полное пренебрежения, пренебрежительность, незнания. Самостоятельная Украина для нашего будущего более важна нашего вступления в НАТО. Потому что без Украины Россия никогда не сможет стать империей. Тем временем польское общество демонстрирует миру, где только может, антиукраинскую ненависть".

    К сожалению, поляки, в том числе, политическая элита, дрейфовали очень вдалеке от напутствия своего же морального авторитета. Недружелюбные заявления в сторону Украины в связи с годовщинами Волынской трагедии льют воду на чужую - "братскую" - мельницу.

    Вот сегодня в газете "День" и Евгений Марчук об этом (после того, как и некоторые украинские депутаты, вслед за польскими политиками, долили воды на ту же "братскую" мельницу) :

    "Обращение украинских депутатов к Сейму Польши - позорный шаг со стороны всех подписантов, хотя там есть разные люди с нормальными политическими и моральными балансами, - комментирует Евгений Кириллович. - С морально-политической точки зрения - это недостойный шаг серьезных политиков. Вообще обращаться к иностранному парламенту или правительству с тем, чтобы твоей стране сделали что-то плохое, это минимум неприлично. По моему мнению, с учетом всех компонентов этого дела, кроме того, что в Польше есть разные политические силы
    такой шаг был инициирован третьей стороной. Не Россией как государством в целом, а некоторыми русскими влиятельными политическими лицами.".

    А как отбросить внешние интриги на крови, то выходит обоюдная трагедия.

    Вот две фотографии: на одной - павшие от рук поляков из Армии Краевой украинцы, а на второй - поляки - жертвы бойцов Украинской Повстанческой Армии.










    Чиї ''братні'' вуха стирчать в істериці навколо роковин Волинської трагедії? | Українська правда - Блоги

    - - - Добавлено - - -

    Волинь-1943. Актуальні польські дискусії

    10.07.2013 _ Андрій Портнов


    Версія для друку Коментарі 26 Журналіст правого тижневика "Do Rzeczy" дозволяє собі таке: "Нечувані злочини під час бунту Хмельницького, Коліївщини, Уманської різанини, й нарешті акції ОУН-УПА спричинили те, що багато поляків приписує українцям схильність до особливої жорстокості, звірячості..."
    Річниця Волинської різанини масових убивств цивільного польського населення, організованих українським націоналістичним підпіллям під час Другої світової війни обговорюється в Польщі набагато жвавіше й змістовніше, ніж в Україні.
    У цій статті я намагатимусь стисло проаналізувати найважливіші польські дискусії, що відбулися у червні-липні цього року, й показати їхній не тільки польсько-український, а й внутрішньопольський вимір.
    Наприкінці я запропоную кілька міркувань щодо українських ініціатив, які загалом показують: Україна відповідає на польські ініціативи реактивно, але не креативно.
    У чому згідні історики
    Польські фахівці з волинської тематики (від Ґжеґожа Мотики до Владіслава Філяра, від Ґжеґожа Хрицюка до Еви Сємашко) згідні у тому, що антипольська акція на Волині та в Східній Галичині, жертвами якої стали близько 100 тисяч цивільних осіб, була організована українським підпіллям й мала геноцидальний намір (тобто, ішлося про винищення поляків як національної групи на певній території, що розглядалася як українські етнічні землі).
    Як неодноразово наголошував у своїх публікаціях Ґжеґож Мотика, кваліфікація певної історичної події як геноциду жодним чином не применшує страждань інших жертв, в том числі, з українського боку, але вказує на намір зорганізованого масового убивства. (Gazeta Wyborcza, 18 червня 2013).
    Загальноприйнятими в польских наукових публікаціях є також слова "злочин" та "етнічна чистка", але не "Волинська трагедія".
    Директор Інституту національної памяті Лукаш Камінський, принципово наголосив, що у випадку злочину завжди є виконавці й відповідальні, натомість трагедії це щось, що могло статися випадково, ніби само собою (Rzeczpospolita, 16 червня 2013).
    Також польські історики згідні у тому, що сплановану антипольську акцію некоректно прирівнювати до операцій відплати проти цивільних українців, жертвами яких стали не менше 10 тисяч осіб.
    Питання ж про оцінку відплатної акції є предметом суперечок. Якщо деякі автори (зокрема, Ева Сємашко) намагаються її фактично виправдати, стверджуючи, що мало не більшість загиблих тоді українців були раніше винні у вбивствах поляків, інші історики (у першу чергу, Ґжеґож Мотика) наголошують, що "відплата" на мирному українському населенні вимагає однозначного засудження й є нічим іншим, як воєнним злочином.
    Обкладинка книги Ґжеґожа Мотики "Тінь Клима Савура. Польсько-український конфлікт пам'яті"
    При цьому Мотика принципово підкреслює: "Навіть однозначно критична оцінка польських акцій відплати на українському цивільному населенні у жодному разі не ставить знаку рівности між спланованим винищенням поляків на Волині та Східній Галичині й локальними відплатними акціями" (Grzegorz Motyka, Cień Kłyma Sawura. Polsko-ukraiński konflikt pamięci. Gdańsk, 2013, с. 57).
    Останнім часом в польській історіографії можна почути заклики до розширення теоретичних та тематичних перспектив теми, зокрема, у контексті мікроісторії, історії насильства, порівняльного дослідження масових убивств.
    Водночас, фахівці згідні щодо важливості "однозначного й безумовного" засудження однієї з найбільших масакр цивільного населення під час Другої світової війни.
    Польська правиця й "кресові" середовища
    Якщо президент Лех Качинський був послідовним продовжувачем східної політики Єжи Ґєдройця й дотримувався засади терплячості й обережності у трактуванні важких питань польсько-української історії, то нині партія "Право і справедливість" на чолі з його братом Ярославом набагато чіткіше солідаризувалася з "кресовими" колами.
    Утім, зображувати позицію польської правиці щодо Волині як монолітну було би спрощенням.
    Багатьом публікаціям, що їх пропоную окреслити як "кресові", властива мова оповіді про Волинь як про "польський Голокост" (навіть якщо таке окреслення прямо не вживається). Поляків, що пережили різанину, називають як і євреїв, що пережили Голокост, "ocaleli z Zagłady" (ті, що пережили Шоа).
    Часто звучать тези про вшанування "Праведників" - тобто українців, які допомагали полякам на Волині, за аналогією з ушануванням Праведників Народів Світу, які рятували від смерти євреїв.
    Подеколи трапляються й відверто перебільшені тези про те, що Організація Українських Націоналістів ще в момент заснування, 1929 року, запланувала "остаточне розвязання польського питання" (аналогія з Голокостом і тут очевидна: Третій Райх прагнув до Endlösung питання єврейського).
    "Кресові" середовища загалом погоджуються з запропонованим Ришардом Шавловським окресленням Волинської різанини як genocidium atrox, тобто, геноциду з особливою жорстокістю, що "перевищує" радянські та німецькі злочини (Nasz Dziennik, 28 березня 2008).
    За словами іншого автора, "ніколи поляків не вбивали так звірячо, як на Волині і в Східній Галичині".
    У цьому ж дусі ідеологія українського інтегрального націоналізму проголошується такою, що "у вихвалення убивства, в дикій апології жорстокості перевищує всі інші націоналізми, з гітлерівським включно" (Do Rzeczy, 2013, № 21, с. 70].
    У тій самій логіці містяться свідомі й несвідомі завищення кількості убитих, коли говориться про "майже" або "понад" 200 тисяч польських жертв.
    Трапляються в "кресових" публікаціях і прояви мови ненависті, коли Україну називають у польському тексті "Самостійною" (цікаво, що це саме слово вподобали російські українофоби), а виконавців злочину "убивцями з-під знаку тризуба".
    При цьому, з одного боку, представники "кресовяків" періодично наголошують, що винуватцями Волинської різанини є не всі українці, але члени ОУН.
    Але, з другого боку, журналіст правого тижневика "Do Rzeczy" дозволяє собі таке от питання до Еви Сємашко: "Нечувані злочини під час бунту Хмельницького, Коліївщини, Уманської різні, й нарешті акції ОУН-УПА спричинили те, що багато поляків приписує українцям схильність до особливої жорстокості, звірячості. Чи поділяє пані погляд, що ця риса вирізняє українську націю?".
    До чести пані Сємашко слід сказати, що на таке відверто расистське запитання вона відповідає: ні! (Historia Do Rzeczy, 2013, № 5, с. 12).
    "Забутий геноцид". Тижневик "Do Rzeczy" нагадує полякам, хто такі українці - з вусами, сокирами, палії костьолів
    Екзальтована емоційність більшості публікацій "з правого боку" відбиває властиве "кресовим" середовищам почуття недостатньої уваги Польської держави до Волинської теми.
    На цьому тлі вирізняється вдумливий текст Пйотра Сквєцінського в часописі "W Sieci", який прагне раціонально відповісти на запитання: чому волинські жертви функціонують у польській памяті набагато слабше за жертви радянські?
    На самому початку, публіцист нагадує про те, що "волинська тематика це омріяний інструмент російської політики", а ще нагадує про особливість панівної польської історичної міфології: культ Армії Крайової (АК) та визнання Радянського Союзу таким самим ворогом незалежної Польщі, як Третій Райх.
    Саме у контексті цього культу проблема того, як мало провід АК зробив для допомоги полякам Волині, видається Сквєцінському досить небезпечною для панівного в Польщі міфу (W Sieci, 2-7 квітня 2013, с. 69).
    Наступним викликом є питання про польську відплату, а також про польську "гранатову поліцію" під німецьким командуванням та співпрацю з радянськими партизанами, які фактично більшою мірою, ніж АК, захищали цивільне польське населення від УПА.
    Нарешті, існує проблема класового характеру жертв: якщо в Катині загинув квіт польської інтелігенції, то на Волині гинули здебільшого неписьменні селяни, яких ще під час війни подеколи трактували як не цілком повноправного члена польської національної спільноти.
    До названих причин Сквєцінський додає ще одну: "Ми не хочемо памятати, що польські політичні практики принижували й упосліджували українців" й критикує "близьку нашим серцям легенду кресів, де всі національності жили як брати".
    Ліберальні середовища і "Ґазета Виборча"
    Найбільша й найвпливовіша польська щоденна "Ґазета Виборча" присвятила влітку цього року Волинській тематиці десятки матеріалів.
    Її головний редактор Адам Міхнік у передмові до спеціального додатку, підготованого для "Ґазети" Інститутом національної памяті, закликав до чутливості на українське бачення історії й самокритичної постави поляків.
    Свій невеличкий текст Міхнік почав з підкреслення того, що "українці у міжвоєнній Польщі почували себе нацією під чужою окупацією", а потім наголосив, що під час війни "українці не мали монополії на жорстокість" [Gazeta Wyborcza, 22-23 червня 2013, с. 1].
    Спецвипуск "Ґазети" з заголовком "Рана, що досі кривавить"
    Заклик до чутливості щодо української памяті Міхнік формулує так: "Чи не спробувати нам нації, позбавленої 123 роки власної держави зрозуміти трагедію української нації, яка стільки разів не з власної вини ставала жертвою чужих урядів"?
    Міхнік звернувся до двох народів: "Будьмо, поляки і українці, мудрішими за наших дідів і прадідів. Не ми копали тоді ями для помордованих. Не розкопуймо їх легковажно сьогодні".
    У тексті головного редактора "Газети Виборчої", як і в багатьох інших її публікаціях, немає слова "геноцид", натомість наголошується на потребі "відповідального патріотизму", що передбачає, у першу чергу, розмову про власні історичні провини.
    Польський політик українського походження і працівник "Газети" Мірослав Чех виступив на її сторінках з закликом до громадянського підходу до памяті про Волинь, у центрі якого мало би лежати усвідомлення, що з обох боків гинули польські громадяни (Gazeta Wyborcza, 12 червня 2013).
    Подібна громадянська логіка уже не раз наголошувалася у польських дискусіях про Голокост, хоч варто памятати, що історія Волинської різанини й відплати за неї, як і історія Голокосту це саме історія іншування за етнічним й аж ніяк не громадянським принципом.
    Почему мы - это мы, одна из наибольших загадок, подтверждающая бессмертие души.
  • Andrij
    учащийся

    • 14 October 2010
    • 4968

    #2
    Слово від свідків

    Серед польських публікацій про Волинь особливе місце посідають три тексти представників наукових і політичних еліт, що особисто пережили війну.
    Це тексти у певному сенсі надзвичайні, бо написані виваженою мовою без ненависті й пропагандистських кліше. Усі вони наголошують геноцидальну природу Волинської різанини.
    Але, водночас, усі вони кажуть про польські провини перед українцями, засвідчують емпатію до українського наративу та наголошують на стратегічній важливості добрих взаємин з Україною. На мою думку, саме ці тексти є окрасою сучасної польської дебати.
    Директор Наукового закладу Оссолінеум у Вроцлаві Адольф Юзвенко, що дитиною вижив в етнічній чистці в Галичині завдяки допомозі української родини, підкреслив, що антипольська акція УПА була геноцидом, але генезу насильства варто шукати в польсько-українських взаєминах.
    Він також говорив про потребу розуміння трагічної повоєнної історії УПА та висловив переконання: "Я не вірю, що до перепросин можна будь-кого змусити ззовні" (Gość Niedzielny, 2 червня 2013, с. 24).
    Колишній міністр закордонних справ Польщі Адам Даніель Ротфельд, який вижив у Голокості завдяки родині Шептицьких, свої розважання про Волинь почав з роздумів про "потенціал зла в людській природі", а масову участь у вбивствах поляків пояснив "реакцію на багатопоколіннєве приниження українців".
    Професор Ротфельд чітко зазначив: Польщі принципово важливо "позбуватися почуття вищости (щодо України Авт.), що надалі присутнє в частині нашого суспільства" (W drodze, 2013, № 7, с. 92, 96) й розповів про важливість низових двосторонніх ініціатив.
    Одна з цих ініціатив - підтримувана професором ідея створення Дому Польсько-Українського Сусідства в рідній парафії блаженого Омеляна Ковча - греко-католицького священика, який загинув у Майданеку і який під час війни допомагав полякам, хоч сам зазнав дискримінації від польської влади за міжвоєнних років.
    Нарешті історик й колишній член Армії Крайової Владислав Філяр чітко наголосив: "Слід віддати шану жертвам, але нікого не змушувати, аби перед нами ставали на коліна" (Gazeta Wyborcza, 22 червня 2013, додаток "Wołyń 1943. Przed 70. rocznicą zbrodni").
    Довкола ухвали Сенату
    Ухвала польського Сенату від 20 червня 2013 року про вшанування жертв "етнічної чистки, що мала ознаки геноциду" не раз інтерпретувалася в Україні як недружній чи навіть антиукраїнський крок - попри те, що вона стала результатом політичного компромісу.
    Сам факт вшанування десятків тисяч польських жертв, які здебільшого дотепер спочивають в безіменних могилах, не має в собі нічого "антиукраїнського".
    Бюлетень польського Інституту національної пам'яті називає лідера ОУН(р) Степана Бандеру "терористом, а не політиком"
    В ухвалі Сенату згадані і дискримінаційна національна політика міжвоєнної Польщі, і польські акції відплати. Натомість, у ній немає запропонованого "кресовими" середовищами встановлення 11 липня офіційним Днем памяті.
    Вже після прийняття ухвали маршалок Сенату Богдан Борусєвіч кількаразово публічно наголосив: "ми не вказуємо на відповідальність українців, але на відповідальність членів ОУН і УПА", "ми не обтяжуємо жодною відповідальністю Українську державу" (Gazeta Wyborcza, 22-23 червня 2013, с. 3].
    Найцікавішим у цій історії є те, що польські політики загалом виявилися набагато відповідальнішими, тактовнішими й коректнішими за депутатів Верховної Ради України, що закликають Сейм визнати Волинську різанину "геноцидом", покликаючися при цьому на пропагандистські публікації комуністичних часів (про них нижче).
    Українські відповіді
    У польській розмові про Волинь гостро відчутна спрага розуміння (чи хоча б його спроби) з українського боку.
    Гострота цієї спраги, помножена на недостатнє відчуття реалій пострадянської України, подеколи призводить до того, що в Польщі памятники Степана Бандери вважають виявом "вшанування убивці поляків", а кожну українську критику чи засудження УПА автоматично вважають пропольською.
    Саме на цьому, як і на відзначеній Пйотром Сквєцінським "зручності" Волинської теми для офіційної російської історичної політики, намагалися зіграти депутати від Партії регіонів та Компартії у листі до польського Сейму.
    Найкращим індикатором того, наскільки цей лист далекий і від критичного переосмислення минулого, і від вразливості на польську память, було б запитання його авторам про Катинський злочин. У мене немає сумнівів, що ті з них, хто про нього чув, назвали би виконавцями розстрілу німців.
    Польська та українська історичні дискусії асиметричні. Українська память істотно менш консенсусна, більш регіональна забарвлена й віддаленіша від європейських дискурсів про Другу світову війну.
    Попри це, Україна таки шукає мову оповіді про темні сторінки власної історії й поступово наближається до розуміння, що історія УПА не обмежується Волинською різаниною, але без Волинської різанини та визнання її спланованого характеру ця історія не буде повною.
    Завантажити матеріали за темою (12,2 мб, PDF)
    Тексти восьми українських і польських істориків і громадських діячів на тему Волинської трагедії. Банер надано Польським інститутом у Києві
    У цьому сенсі Волинська тема важлива передусім для самої України та її європейської інтеграції. І можна тільки шкодувати, що на політичному рівні бракує усвідомлення цього.
    Свідченням останнього стала і відсутність представників офіційного Києва на варшавській конференції "Волинський злочин історія, память, освіта" (27-28 червня 2013) під патронатом президента Польщі, і відмова президента Януковича приїхати на урочистості до Луцька через "обєктивні причини", тобто відпустку у Криму.
    Висловлюю щиру подяку Петру Тимі, Ярославові Присташу, Томашові Стриєку за бібліографічні поради та плідне усне обговорення порушених у цій статті тем.
    Почему мы - это мы, одна из наибольших загадок, подтверждающая бессмертие души.

    Комментарий

    • DenisPb
      Участник

      • 16 June 2013
      • 45

      #3
      Просим у вас (Украинского и Польских народов) прощения за это
      тема исчерпана
      ой, здесь про СССР (Россию) плохо вроде нет, странно, где-то между строк должно быть
      Последний раз редактировалось DenisPb; 11 July 2013, 04:19 PM.

      Комментарий

      • Tegularius
        Ветеран

        • 22 May 2010
        • 3957

        #4
        Сообщение от Andrij
        Вот сегодня в газете "День" и Евгений Марчук об этом (после того, как и некоторые украинские депутаты, вслед за польскими политиками, долили воды на ту же "братскую" мельницу) :

        "Обращение украинских депутатов к Сейму Польши - позорный шаг со стороны всех подписантов, хотя там есть разные люди с нормальными политическими и моральными балансами, - комментирует Евгений Кириллович. - С морально-политической точки зрения - это недостойный шаг серьезных политиков. Вообще обращаться к иностранному парламенту или правительству с тем, чтобы твоей стране сделали что-то плохое, это минимум неприлично. По моему мнению, с учетом всех компонентов этого дела, кроме того, что в Польше есть разные политические силы
        такой шаг был инициирован третьей стороной. Не Россией как государством в целом, а некоторыми русскими влиятельными политическими лицами.".
        Помолчал бы уже этот тип, в 1999 году путем подлого обмана избирателей протянувший Кучму на 2-й срок...

        И какое отношение имеет наша страна к орудовавшим в 1943 году на Волыни националистическим бандам???
        Разве эти бандиты представляют украинский народ и Украину???
        От их рук погибли не только десятки тысяч жителей Волыни, но и тысячи украинцев.
        Прочитайте хотя бы о зверски убитых этими бандитами молодых украинских учительницах, командированных в послевоенные годы на запад Украины.
        Жертвы Бандеровцев ОУН-УПА: Борзило Р.Г.
        Жертвы Бандеровцев ОУН-УПА: Гарькавенко Н.И.
        Жертвы Бандеровцев ОУН-УПА: Груздо К.С.

        Это - только уроженки маленького городка на Луганщине. А сколько таких было?

        Нормальные украинцы солидарны с польскими братьями в решительном осуждении кровавых преступлений банд ОУН-УПА. Они и их сегодняшние "адвокаты" - это отщепенцы, которые ни в коей мере не представляют Украину и украинский народ.



        И действительно: забвению не подлежит.

        Комментарий

        • shield
          ёжавистка 8го пня

          • 23 April 2011
          • 5996

          #5
          19. потому что участь сынов человеческих и участь животных участь одна: как те умирают, так умирают и эти, и одно дыхание у всех, и нет у человека преимущества перед скотом, потому что все суета! © Екклесиаст

          теперь иди и порази Амалика, и истреби все, что у него; и не давай пощады ему, но предай смерти от мужа до жены, от отрока до грудного младенца, от вола до овцы, от верблюда до осла. (1-я Царств 15:3)

          Комментарий

          • Рус7519
            Участник

            • 12 August 2011
            • 494

            #6
            Я считаю, что поляки сами виноваты. В своё время они сами взрастили укросепаратистов против России, теперь просто пожинают плоды. Но поляки просто хотет бабла. Фик им. Пусть за шестидневную панщину сначала ответят.
            Постановочные теракты и авиакатастрофы, разбор: 911tm.9bb.ru

            Комментарий

            • briar
              Йоросалим

              • 26 June 2010
              • 6547

              #7
              Более того, как рассказывает «Народный политолог», факты говорят о том, что у Волынской резни была и другая, более существенная причина. Нападения бандеровцев на польские села происходили и до этого, но массовый и организованный характер они приобрели именно в феврале 1943 года, когда после Сталинграда наметился коренной перелом в войне на советско-германском фронте. Как раз в это время украинские полицаи из батальонов шуцманшафта и начали в массовом порядке уходить в леса, вливаясь в отряды УПА. И немцы совершенно не препятствовали этому. Более того, они передали бандеровцам тысячи единиц вооружения, включая минометы и станковые пулеметы, большое количество боеприпасов и снаряжения. Если верить апологетам теории о «борцах за свободу», получается, что нацисты сами оснащали тех, кто будет против них сражаться.

              Но немцы, в свое время сыгравшие важную роль в создании ОУН, не были идиотами. Дело в том, что в это время по приказу Сталина на Западной Украине разворачивалось партизанское движение с задачей поднять народ на борьбу с оккупантами и парализовать коммуникации. И гитлеровцы решили использовать бандеровцев для того, чтобы лишить своего настоящего противника поддержки местного населения. Известны случаи, когда боевики УПА заходили в польские села под видом советских партизан. Просили накормить, приютить «раненых», расспрашивали, где немцы. Как правило, жители охотно помогали, после чего следовала скорая расплата: их обвиняли в «пособничестве проклятым москалям» и убивали. Но чаще «борцы за незалежность» не утруждали себя изощренными провокациями: просто вырезали всех подряд, без различия пола и возраста, а дома поджигали.

              Из-за тотального террора жившие на Западной Украине поляки боялись поддерживать настоящих партизан: а вдруг перед ними переодетые бандеровцы? Получалось, что вместо действий против оккупантов партизанам приходилось защищать местное население от карателей из УПА. Во многом именно их усилиями, что признают и польские историки, к осени 1943 года убийства поляков на Волыни практически прекратились. Однако основная задача партизанами не была выполнена: благодаря помощи бандеровцев гитлеровцы освободили часть войск от охранных функций и получили возможность в разгар Курской битвы беспрепятственно перебрасывать их на фронт, отмечает издание.

              Читать полностью: За Волынскую резню Польша вешает на Украину геноцид | KM.RU
              Нет Бога кроме Аллаха и Иса Замысел Его.
              Град Китеж видим для принявших Дух Истины.

              Комментарий

              • AleksandrZ
                Отключен

                • 06 June 2004
                • 1985

                #8
                Христиане - это люди НЕ ОТ МИРА СЕГО. Т.е. - христиане не переживают из-за национальностей, границ или сил какого-либо народа, государства, формы правления, культуры, традиций и т.д.. ... Ибо всякие вдохновения, духи, типа: национализм, шовинизм или политиканство - от бесов.

                Комментарий

                • Виталич
                  мирянин

                  • 19 March 2011
                  • 27409

                  #9
                  Сообщение от Andrij
                  Чьи "братские" уши торчат в истерике вокруг годовщин Волынской трагедии?
                  Оч. интересно господин лор-врач, : чьи же ?
                  ......
                  такой шаг был инициирован третьей стороной. Не Россией как государством в целом, а некоторыми русскими влиятельными политическими лицами.".
                  Так.так -русские, значит, уши Вам пригрезились .
                  симптоматично, дражайший: такими темпами Вы скоро сами из врача в пациента - мутируете, причём - пациента сов. конкретной клиники и с конкретной фобией))))
                  "Сколько же можно сделать всего, если не делать того, что нужно."
                  ......чьё?

                  Комментарий

                  • lemnik
                    R.I.P.

                    • 13 May 2007
                    • 6928

                    #10
                    Сообщение от Andrij
                    Як що не подобається - вийдіть з теми, тут достатньо українців, амерканців та канадців - людей, що розуміють українську. )))))
                    И БЕЛАРУСЫ есть тоже! У которых мамы ...костромские.
                    Я не против и нормально понимаю!
                    https://nlklem.io.ua/story - мой личный сайт

                    Есть мир, есть Бог - они живут вовек.

                    А жизнь людей печальна и убога...
                    Но все в себя вмещает человек,
                    Который любит жизнь и верит Богу. (Н. Гумилев)

                    Комментарий

                    • Andrij
                      учащийся

                      • 14 October 2010
                      • 4968

                      #11
                      Сообщение от Tegularius
                      Помолчал бы уже этот тип, в 1999 году путем подлого обмана избирателей протянувший Кучму на 2-й срок...
                      Поляки тоже часто лгут о количестве жертв.

                      Вчера исследователь рассказывал о проверке данных, используемых кресовиками - свои утраты только в одном населенном пункте они увеличили в несколько раз, а украинские почти на порядок !!! уменьшили и вместо геноцида украинцев у них вышел геноцид поляков.
                      Тысячи убитых украинцев - это мелочь, вероятно, против сотен поляков.

                      В любом случае, украинцам придется поднимать тему о геноциде укринцев поляками на Холмщине и советскими партизанами, активно учавствующими в геноцидах.

                      Так что, Карбеас, зря злорадствуете - все самое интересное впереди, КАрмейцы геноцидили в войну немало и может оказаться, что Вы, вешая все на УПА, своми же руками утопите последний миф о доблести залитого кровью братоубийства СССР.

                      Кайтесь, Карбеас, не оправдываясь - ибо есть о чем.
                      Последний раз редактировалось Andrij; 13 July 2013, 08:27 AM.
                      Почему мы - это мы, одна из наибольших загадок, подтверждающая бессмертие души.

                      Комментарий

                      • Andrij
                        учащийся

                        • 14 October 2010
                        • 4968

                        #12
                        Сообщение от lemnik
                        И БЕЛАРУСЫ есть тоже! У которых мамы ...костромские.
                        Я не против и нормально понимаю!
                        На украинских форумах -.уа русский пока не запрещен, но если шовинисты-.ру будут настаивать на запрете украинского, адекватные меры, думаю, не помешают.



                        - - - Добавлено - - -

                        Сообщение от AleksandrZ
                        Ибо всякие вдохновения, духи, типа: национализм, шовинизм или политиканство - от бесов.
                        А дух лжи - от кого?
                        Почему мы - это мы, одна из наибольших загадок, подтверждающая бессмертие души.

                        Комментарий

                        • Andrij
                          учащийся

                          • 14 October 2010
                          • 4968

                          #13
                          Кравчук назвав звернення депутатів до сейму Польщі щодо Волинської трагедії зрадою

                          Сьогодні, 12:45

                          За словами Кравчука, депутати ігнорують одну з найбільших трагедій минулого України

                          Кравчук звинуватив у державній зраді депутатів Звернення 148 депутатів з Партії регіонів і Компартії до сейму Польщі з проханням визнати Волинську трагедію геноцидом польського народу, може бути прирівняне до національної зради. Про це заявив екс-президент України Леонід Кравчук.

                          "Заява із закликом до польського Сейму визнати події на Волині геноцидом - безпрецедентний у світовій історії випадок, коли політики просять законодавчий орган іншої держави звинуватити в найтяжчому зі злочинів представників свого народу. Це антигромадський, антинаціональної крок, який може бути прирівняний до національної зради", - сказав Кравчук.

                          Він зазначив, що більшість з цих 148 депутатів ігнорують одну з найбільших трагедій минулого України - Голодомор, який був злочином геноциду мільйонів українців.

                          "В результаті утворився дуже неприродний союз між польськими націоналістичними і прорадянськими, а то й відверто сталініськими політиками в Україні. Їх об'єднує тільки ненависть до України, а така платформа не може бути основою для тривалої і плідної співпраці", - підкреслив екс-президент України.

                          Нагадаємо, польські депутати не визнали Волинську трагедію геноцидом


                          Більше читайте тут: Кравчук назвав звернення депутатів до сейму Польщі щодо Волинської трагедії зрадою - Політика - ТСН.ua
                          Почему мы - это мы, одна из наибольших загадок, подтверждающая бессмертие души.

                          Комментарий

                          • Andrij
                            учащийся

                            • 14 October 2010
                            • 4968

                            #14
                            Карбеасу-прокуратору украинцев )))

                            "Волынская резня" - о какой УПА речь?

                            Шухевича - точно ни при чем, его отряды образовались много позже тех печальных событий ...


                            УПА Шухевича створено після цих подій".
                            Скажите, Карбеас, но честно, иначе я не приму ваш ответ:

                            Сколько десятков тысяч украинцев уничтожили поляки в 1943 и в довоенный период, пацифицируя украинцев?

                            Было ли это геноцидом украинцев?

                            Как должны были поступить отряды самообороны украинцев, физически уничтожаемых поляками?

                            Как бы поступили вы, если бы поляки вырезали ваших близких, друзей, родителей, детей, собирались резать дальше и сделали все тяжкие, которые они сделали?
                            Почему мы - это мы, одна из наибольших загадок, подтверждающая бессмертие души.

                            Комментарий

                            • briar
                              Йоросалим

                              • 26 June 2010
                              • 6547

                              #15
                              Сообщение от Andrij
                              Поляки тоже часто лгут о количестве жертв.
                              Вчера исследователь рассказывал о проверке данных, используемых кресовиками - свои утраты только в одном населенном пункте они увеличили в несколько раз, а украинские почти на порядок !!! уменьшили и вместо геноцида украинцев у них вышел геноцид поляков.
                              Тысячи убитых украинцев - это мелочь, вероятно, против сотен поляков.

                              А для нас что поляки, что укры - в общем нацисты одного поля-ягоды.
                              Нет Бога кроме Аллаха и Иса Замысел Его.
                              Град Китеж видим для принявших Дух Истины.

                              Комментарий

                              Обработка...