«1 А віра то підстава сподіваного [1], доказ небаченого [2]. (До євреїв 11:1)».
«3 Вірою ми розуміємо, що віки Словом Божим збудовані [3], так що з невидимого сталось видиме [3]. (До євреїв 11:3)».
Звісно, і віра і забобони є підставою сподіваного, бо ще не сталося, але є сподівання що станеться. І віра праотця Авраама Богу мала підставу сподіватися на краще, і віра плотської людини у те, що у наступному році вона купить новий автомобіль, має підставу сподіватися на покращення у її житті. Тобто перша частина визначення віри та забобонів стосується і першого і другого.
Переходимо до другої частини. Повинен зявитися доказ того, що сподіване у минулому стало реальним сьогодні, у поточному часі. І Авраам отримав доказ того що віра дієва, і плотська людина після купівлі автомобіля отримала цей доказ. Тобто друга частина визначення віри та забобонів, як і перша, також стосується і першого і другого.
Нарешті переходимо до третьої частини. Тільки тут зявляється суттєва різниця між вірою та забобонами. Віра направлена не тільки до небес, але безпосередньо до Бога Живого, у той час коли забобони направлені або до земного, або до уявленого небесного, тобто до бога/ів(ідола/ів).
Головне: віра не може бути проти волі Бога, тобто проти спасіння якомога більшої, а може й усіх, кількості людей у вічне життя.
«3 Вірою ми розуміємо, що віки Словом Божим збудовані [3], так що з невидимого сталось видиме [3]. (До євреїв 11:3)».
Звісно, і віра і забобони є підставою сподіваного, бо ще не сталося, але є сподівання що станеться. І віра праотця Авраама Богу мала підставу сподіватися на краще, і віра плотської людини у те, що у наступному році вона купить новий автомобіль, має підставу сподіватися на покращення у її житті. Тобто перша частина визначення віри та забобонів стосується і першого і другого.
Переходимо до другої частини. Повинен зявитися доказ того, що сподіване у минулому стало реальним сьогодні, у поточному часі. І Авраам отримав доказ того що віра дієва, і плотська людина після купівлі автомобіля отримала цей доказ. Тобто друга частина визначення віри та забобонів, як і перша, також стосується і першого і другого.
Нарешті переходимо до третьої частини. Тільки тут зявляється суттєва різниця між вірою та забобонами. Віра направлена не тільки до небес, але безпосередньо до Бога Живого, у той час коли забобони направлені або до земного, або до уявленого небесного, тобто до бога/ів(ідола/ів).
Головне: віра не може бути проти волі Бога, тобто проти спасіння якомога більшої, а може й усіх, кількості людей у вічне життя.
Комментарий