Вашій увазі пропонуються літургійні книжки, прийняті з НАШОГО благословіння в практиці Корсунсько-Готського патріярхату.
Слідувана Псалтир спочатку була створена в міжконфесійній спільності "Екуменічне згромадження Голгофської скорботи" (CŒDC) як спроба систематизувати практику спільної та келейної молитви за візантійським обрядом, яка склалася за роки в її межах. Йшлося не про реформування чинної традиції українських церков, а про її адаптацію під потреби та можливості малих християнських груп та громад. Проте результат може здатися комусь надто радикальним. Прийнята до богослужбового вжитку в Патріяхаті, вона є як персональним молитовником для вірних, так і ординарієм для здійснення богослужінь добового кола мирянським чином в малих спільнотах, з яке переважно й складається Патріярхат.
Літургікон, або Служебник укладено на її основі для соборного богослужіння в Патріярхаті, як церковних молитов добового кола, так і євхаристийної Служби Божої. Він, таким чином, є вже реформою богослужіння, але такою, що не заперечує практик інших церков візантійского обряду, а доповнює їх, відроджуючи залишене та забуте. Достатньо сказати, що на "малих годинах" відновлені молитви Константинопольського пісенного послідування, а замість двох варіантів Служби Божої, прийнятих у сучасних церквах, практикуються шість, зокрема за свт. Климентом Римським, засновником і покровителем Патріярхату.
Обидві книжки зараз проходять апробацію та обговорення перед створенням нової, офіційної редакції. Їх можна вести й на цьому майданчику.
_____________________________________________
Вашему вниманию предлагаются литургические книги, принятые по НАШЕМУ благословению в практике Корсунско-Готского патриархата.
Следованная Псалтирь первоначально была создана в межконфессиональном братстве "Экуменическая конгрегация Голгофской скорби" (CŒDC) как попытка систематизировать практику совместной и келейной молитвы по византийскому обряду, которая сложилась за годы в ее пределах. Речь шла не о реформировании действующей традиции украинских церквей, а о её адаптации под нужды и возможности малых христианских групп и общин. Однако результат может показаться кому-то чересчур радикальным. Принятая к богослужебному употреблению в Патриархате, она служит как персональным молитвословом для верующих, так и ординарием для совершения богослужений суточного круга мирянским чином в малых общинах, из которых преимущественно и состоит Патриархат.
Литургикон, или Служебник составлен на ее основе для соборного богослужения в Патриархате, как церковных молитв суточного круга, так и евхаристической Божественной Литургии. Он, таким образом, является уже реформой богослужения, но такой, которая не отрицает практик других церквей византийского обряда, а дополняет их, возрождая оставленное и забытое. Достаточно сказать, что на "малых часах" возобновлены молитвы Константинопольского песненного последования, а вместо двух вариантов Божественной Литургии, принятых в современных церквях, практикуются шесть, в том числе согласно свт. Клименту Римскому, основателю и покровителю Патриархата.
Обе книги сейчас проходят апробацию и обсуждение перед созданием новой, официальной редакции. Их можно вести и на этой площадке.
Слідувана Псалтир спочатку була створена в міжконфесійній спільності "Екуменічне згромадження Голгофської скорботи" (CŒDC) як спроба систематизувати практику спільної та келейної молитви за візантійським обрядом, яка склалася за роки в її межах. Йшлося не про реформування чинної традиції українських церков, а про її адаптацію під потреби та можливості малих християнських груп та громад. Проте результат може здатися комусь надто радикальним. Прийнята до богослужбового вжитку в Патріяхаті, вона є як персональним молитовником для вірних, так і ординарієм для здійснення богослужінь добового кола мирянським чином в малих спільнотах, з яке переважно й складається Патріярхат.
Літургікон, або Служебник укладено на її основі для соборного богослужіння в Патріярхаті, як церковних молитов добового кола, так і євхаристийної Служби Божої. Він, таким чином, є вже реформою богослужіння, але такою, що не заперечує практик інших церков візантійского обряду, а доповнює їх, відроджуючи залишене та забуте. Достатньо сказати, що на "малих годинах" відновлені молитви Константинопольського пісенного послідування, а замість двох варіантів Служби Божої, прийнятих у сучасних церквах, практикуються шість, зокрема за свт. Климентом Римським, засновником і покровителем Патріярхату.
Обидві книжки зараз проходять апробацію та обговорення перед створенням нової, офіційної редакції. Їх можна вести й на цьому майданчику.
_____________________________________________
Вашему вниманию предлагаются литургические книги, принятые по НАШЕМУ благословению в практике Корсунско-Готского патриархата.
Следованная Псалтирь первоначально была создана в межконфессиональном братстве "Экуменическая конгрегация Голгофской скорби" (CŒDC) как попытка систематизировать практику совместной и келейной молитвы по византийскому обряду, которая сложилась за годы в ее пределах. Речь шла не о реформировании действующей традиции украинских церквей, а о её адаптации под нужды и возможности малых христианских групп и общин. Однако результат может показаться кому-то чересчур радикальным. Принятая к богослужебному употреблению в Патриархате, она служит как персональным молитвословом для верующих, так и ординарием для совершения богослужений суточного круга мирянским чином в малых общинах, из которых преимущественно и состоит Патриархат.
Литургикон, или Служебник составлен на ее основе для соборного богослужения в Патриархате, как церковных молитв суточного круга, так и евхаристической Божественной Литургии. Он, таким образом, является уже реформой богослужения, но такой, которая не отрицает практик других церквей византийского обряда, а дополняет их, возрождая оставленное и забытое. Достаточно сказать, что на "малых часах" возобновлены молитвы Константинопольского песненного последования, а вместо двух вариантов Божественной Литургии, принятых в современных церквях, практикуются шесть, в том числе согласно свт. Клименту Римскому, основателю и покровителю Патриархата.
Обе книги сейчас проходят апробацию и обсуждение перед созданием новой, официальной редакции. Их можно вести и на этой площадке.
Благословляємо для використання в Корсунсько-Готському патріярхаті та рекомендуємо для інших церковних структур візантійського обряду в складі Євангельсько-екуменічної Християнської Сільноти альтернативний реформований чин Пасхального Триденства.
Серед численних історичних реставрацій та практичних інновацій в контексті сьогоднішньої дати варто відмітити, що Служба Божа Великого Четверга відправляється на опрісноках (єдиний рік у році, на знак химерності історичних суперечок між Сходом та Заходом з приводу цього питання), а агапа (вечеря любові) після неї базується на юдейському пасхальному седері, що також створює необхідний контекст для правильного розуміння деякої гімнографії Хресної Пасхи, в якій інколи помилково вбачають антиюдаїстські й навіть антисемітські мотиви.
Хаг Песах Самеах!
Климент XIV 1/2, 22.04.2024
P.S. А ще обряд Святого Світла ("Благодатного вогню", по-москальськи) відправляється за цим чином у кожній парафії.
Серед численних історичних реставрацій та практичних інновацій в контексті сьогоднішньої дати варто відмітити, що Служба Божа Великого Четверга відправляється на опрісноках (єдиний рік у році, на знак химерності історичних суперечок між Сходом та Заходом з приводу цього питання), а агапа (вечеря любові) після неї базується на юдейському пасхальному седері, що також створює необхідний контекст для правильного розуміння деякої гімнографії Хресної Пасхи, в якій інколи помилково вбачають антиюдаїстські й навіть антисемітські мотиви.
Хаг Песах Самеах!
Климент XIV 1/2, 22.04.2024
P.S. А ще обряд Святого Світла ("Благодатного вогню", по-москальськи) відправляється за цим чином у кожній парафії.

Если кому интересно - вариант мессианского крымско-караимского богослужения с Вечерей Господней, апробируемый в Патриархате и членах Сообщества. Это интегрированный, есть более традиционный - отдельная служба (мусаф) с новозаветными чтениями и Евхаристией, но там всё тривиально - просто базовый чин в основе.